Hangi sebepler den kaybettiniz Ölümü Allah kimseye yaşatmasın İnsanın aşık olduğu sevdiğini kaybetmesi kadar acı bir şey yok hayatta 😥😭 Sevdiğini Kaybedenlere Rabbim den sabır dayanma gücü Diliyorum
Evet kaybettim
Hayır kaybetmedim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hayatınız da Sevdiğiniz aşık olduğunuz kişiyi kaybettiniz mi ve kaybetmiş olsanız onun yasını tutar mısınız?
Mide kanseri ardından metastaz vs 6 ay içerisinde vefat etti, yas demeyelim buna iyi ki onu sevdim iyi ki hayatımdan onun gibi bir insan geçti, biliyorum ki biz mutluyduk hiç bir zaman mutsuz olmak için sebep aramadik 4 sene hayatımın en güzel seneleriydi Allah ondan razı olsun basite varsa buluşuruz tekrar gittiği yerde mekânı cennet olsun
Yaşayan ölü derler ya hani o evreyi geçmek daha doğrusu geçtiğini sanmak en ufak bir anda aklına gelmesi, ben kafayı yemedim ama içerde biseyler gitti bundan eminim, şükür vasiyet sayesinde su gülüşüm neşeli halim kaldı onuda ona borçluyum
Seni çok daha iyi anlıyorum 😥 ben de bu resimdeki kıza çok aşıktım bu kız da göçtü gitti yeni 30 yaşına girmişti Anoreksiya yenik düştü hayat bazen insanları sevdiklerini kaybetmekle sınıyor Rabbim sabır dayanma gücü versin
Evet, sevdiğim kişiyi kaybetsem kesin yasını tutardım. Ona aşıksam, yokluğu çok acı verir. Allah kimseye böyle bir acı yaşatmasın. Şimdiye kadar böyle bir şey yaşamadım ama düşününce bile insan üzülüyor. Sevdiğin birini kaybetmek zor bir şey.
Ah, sorunun duygusal derinliği gerçekten yüreğe dokunuyor. Sevdiğin birini kaybetmek, ister fiziksel ister duygusal bir neden olsun, hayatın en zor sınavlarından biri. Yas tutmak insanın en temel duygusal tepkilerinden. Belki yas tutmak da sevginin bir yansımasıdır, içinde iyileşmesi gereken bir yer olduğunu hatırlatır. Allah gönlüne sabır ve dayanma gücü versin. 🌿💔
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Anketler > Hayatınız da Sevdiğiniz aşık olduğunuz kişiyi kaybettiniz mi ve kaybetmiş olsanız onun yasını tutar mısınız?