+1 yılsen ne kadar sevsende o sevmedigi zaman ne kadar çabalasan boş kendine yazık edersin keşke dersin yapmasaydım en azından şimdiye unutmuştum diye tek taraflı aşk çok zor olur insanın sevildigini bilmesi kadar güzel birşey yoktur sonra sevdigin zaten beni seviyo hep gelir diye canını daha çok yakar o kadar çabadan sonra gitse hayal kırıklıgı yaşarsın ve zaten hep vazgeçince gelirler sen vazgeçtiginde geldiginde yaşadıkların ne kadar sevsende hep yara olarak kalır içinde devam etsenşiz bile mutlu olamazsın tam ama bu kadar çaba yapmadıgında canını yakmadan sende onun yaptıklarını yapsan bu ilişki bitse bile geri döndüğünde sevdigin için bir şans verebilirsin
3113 Yorumla- +1 yıl
Dediklerin gayet mantikli ama kafada acaba cabalasam devam ederdi diye bir soru isareti kalmicakmi?
- +1 yıl
al karşına konuş ama düzelecegini sanmıyorum kendimden biliyorum öyle bir soru işareti kalacak ama sevse geri döner dimi sevmiyorsa gelmez bunu kabullenmek zor çabalayım diyorsun yap ama eger seni tersliyor veya olmaz derse kendini daha fazla yıpratma
- +1 yıl
Belkide en iyisi boyledir :) tesekkurler
- +1 yıl
rica ederim canım inşallah herşey gönlüne göre en hayırlısı olsun :)
- +1 yıl
Insallah :)
- +1 yıl
en iyi görüş için teşekkürler yalnız kusura bakma ben profıldeki kız soruyor sandım :D genelde biz kızlar hep erkeklerin ilgisizliginden sevmediginden yakınırız şimdi bir erkegin sorması şasırttı beni :)
- +1 yıl
:) rica ederim :-D
- +1 yıl
duygularına tercüman olduysam ne mutlu bana :)
- +1 yıl
bende ondan en iyi sectim zaten :D
- +1 yıl
+++ ;-D
- +1 yıl
evet :)
En İyi Cevaplar
Allah rızası ıcın bırı de cıkıp sunu yap kardes ıyı olur demems hepsını okudm ıkı saatte. yok yanı bır kul da yardm etmems la bızım de ıhtycmz var :) zaten gıdıyrsa gtsın dıyebılse ınsan bunu sormaz. bırı de buna ıstınaden konsmams yanı.
ne yapıyrm ben bılıyr musun? sevgımı zaten bılıyr nasıl taparcsına sevdgmı. kalıtemı de gosterdm. yapack tek sey cook cok az onu bekledgmı bılyr aklının bır yerınde. cnku bır zaman sonra dıyecek kı benı karsılksız km sevdı. kım karslksz beklıyor. kalbınden bu ses mutlaka yukseleck. baska yapacak bırsy yok01 Yorumla- +1 yıl
Aynen o zaman cok gec olucak :-D
+1 yılatalarında güzel bir lafı yok mu bunun için "zorla güzellik olmaz" zamana bırakmak zor olsada bazen olgun davranmak en mantıklısıdır şahsen bu başıma geldi ve anladımki zaten olacağı varsa olur bu işlere çok kafa yormamak lazım şimdi 8 aylık bir ilişkim var :) ama gidemezsin desem muhtemelen beni anlayışsız kaba saba biri olarak görcekti hayatının erkeği olarak görmek yerine :)
21 Yorumla- +1 yıl
Hmm anladim gayet mantikli bir yazi olmus :)
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yıl''Duraydım böyle, açeydim kollarımı, getme; getmeee diyeydim!''
..
Gitmek isteyen, gitmeyi kafasına koyduysa istersen önüne duvar ör.
Yıkıp yine gider.
O yüzden kasmayı gerektirecek en son şey budur..11 Yorumla- +1 yıl
Bilemedim onuu 😂 eyw kardesim cok guzel aciklamissin meseleyi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 320 cevap paylaştı. başkasıyla çıkıyomuşum gibi hava veririm çünkü erkeklerin temel mekanizması egomu tatmin etten oluşur. Ego zedelenirse hep yanınızdan kalır. Giderse ağlamayın üzülmeyin üzülün ama evde üzülün dışarıda hahayt hayatımı yaşyorum iyiki itti modunda dolanın kesinle ya gidip döner ya da hiç gitmez :D
13 Yorumla- +1 yıl
Kızlae icin ne yapabiliriz :-D
- +1 yıl
Aynen oyle :) mantikli yeni bircevap tesekkurler
+1 yılben bunu yaşadım biliyorum kişiden kişiye değişebilir aslında kaybetmeye değecek birimi yoksa değili diye
o sevmediği halde üzerine düştüm aramamı sevmezdi sürekli arardım merak ederdim ama sonunda oda anladı onu kaybetmemek için neler yaptığımı
yani kısacası sevginizi hissettirecek davranışlarda bulunun :D ne biliyim kulağına onu asla bırakmayacağınızı söyleyin (tabi bu gerçekse) minik hediyeler hazırlayın mesela ben geçen gün internette buldum 100 dilde seni seviyorum yazdım kalpli kutuya yerleştirdim sevindi
ve onu kaybetmek istemiyorsanız ona güvendiğinizi gösterin ilişkide en önemli olan madde GÜVEN :D15 Yorumla- +1 yıl
Cok guzel yazmissin ama ya guvenimiz bosa ciksrsa guvenmememiz gerektigi ya da yalanlarini yakaladigimiz haldemi guvenelim aptalami yatalim mutlu olabilmek icin bazen bu gereklimidir?
- +1 yıl
keşke deneseydim demendense yaptıklarının boşa çıkması daha mantıklı en azından hem yaptım olmadı dersin hemde içinde keşke kalmazz
- +1 yıl
Mantikli ama iste sonrada yaptiklarindan pisman olmak var :/
- +1 yıl
pişmanlıklar zamanla geçer ama keşkelerr aslaa
- +1 yıl
Dogru :)
bence vaz gecme, belkide karwindaki senin onun icin neler yapmayi goze aldigini bilmek istiyor. biliyormusun eger biraksan o zaman o hakli oldugunu zannedecek, bence deyerli oldugunu hissettir. yani gercekden seviyosan kolay vazgecme, sadece ona ihtiyacin oldugunu soyle anlar seni.
13 Yorumla- +1 yıl
Ihtiyacim oldugunu anlayinca g. kalkiyo 😂 elimden geleni yaptiktan sonrada donmuyosa pisman olmammi?
- +1 yıl
aynen oyle
+1 yılşimdi bağlıyorsun bir sandalyeye, karşısına da 3 tane arkadaşını oturtuyorsun. eğer beni aldatırsan bu olur diye 1. nin kafasını uçuruyorsun. eğer beni terk edersen bu olur diyerek 2. yi parmak uçlarından başlayarak doğruyorsun. eğer beni üzersen bu olur diyerek 3. nün gözlerinden aşağı kezzap döküyorsun.
sen bakma bana ya fazla uykusuzluk kafa yapıyor:). gerçek bir aşk varsa eğer ölüm dışında hiçbir şey ayıramaz aşıkları. ama bir yanılgıysa asıl olan, engelleyemezsin gidişini.13 Yorumla- +1 yıl
Yanılgı demekki
- +1 yıl
hislerin ne diyorsa odur
- +1 yıl
Hislerimde ayni beynim gibi karman corman
Daha önce bir kere başıma geldi çok feci şekilde terkedildim aynı sınıftaydık sürekli ağlıyordum ve yüzüme bakmıyordu hemen sonra başka kızlarla sevgili olmaya başlamıştı o zaman pes ettim Umursamadım şimdi 3 sene geçti ve 1 ay önce sosyal Medya'lardan beni takip etti ve görüşmek istiyor. Bence sen de bu zaman kadar yaptığın bütün özverili davranışları bırak, tam tersini yap. kıymete binersin
13 Yorumla- +1 yıl
Kacan kovalaniri sevmiyorum malesef iki tarafta kacmasin iki tarafta kovalamasin karsilikli sevgi hakim olsun :)
- +1 yıl
Insallah :)
Ilk once sakin olup sakin cozumler bulmak lazim. Insan kaybetme ihtimalini hissetmeye basladigi zaman panikler ve olayi toparlamak adina ardi ardina yanlislar yapar ve isin icinden cikamaz hale gelir. Uzerine fazla gitme, korktugunu hissettirme, duygusal davranip konusma, soguk kanliligini bozmazsan sansin cogalir.
25 Yorumla- +1 yıl
Malesef :) dediklerini yapamadigim icin gitti :)
- +1 yıl
:) aman abla ya :) benim gibisini kaybettigi icin el utansin :) ben butun varligimla yanindaydim oysaki o kaybetti :)
- +1 yıl
Yok abla biz gibi olanlarin ortak kaderi ama buluruz sonunda bizde degeri hak edeni :-d
Gizli Üye(30-35)+1 yılbir anda serbest birakirim, ilk firlama aninin soku ile bir sersemler ama sonrasinda donerse benimdir bir daha birakmam, donmezse cehennemin dibine kadar yolu var onunla mi ugrasicam arkadas. Beni sevmeyeni ben hic sevemicem hayat cok kisa.
(Evde agliyor su an ajdksjdk)11 Yorumla- +1 yıl
Aynen oyle hayat kisa kesfedilecek yerler acilacak okyanuslar var 😅
sevdiğiniz insanla herşeyi paylaşmış ve onunla herşeyi göze almışsanız ayrılık olmaz. eğer aksi durumlar varsada fedakarlık yapıp onu kaybetmemek için uğraşın. sevginizi gösterin size güvenmesini sağlayın
15 Yorumla- +1 yıl
Gayet mantik akan bir cevap daha tesekkurler
- +1 yıl
O emek karsilik bulunca degerlidir karsilik bulmayinca bataklikta cabalamak gibidir cabaladikca daha cok batarsin
- +1 yıl
Dogru bir cevap tesekkurler
+1 yılElimden gelenin fazlasini yaparim gururumu ayaklar altina alir pesinden kosarim degmedigini bile bile yine buna devam ederim cunku onsuz yapamam helede dolmuyosa boslugu sevmekten asla vazgecmem sonu ne olursa olsun pesinden gitmeye devam ederim
13 Yorumla- +1 yıl
Peki hak etmezse pisman olu4musun?
- +1 yıl
Olmam pisman olacagim seyler yapmam zaten ki pisman olmama nedenim de sevdigim icin bunlari yapmis olmam gurur duyarim kendimle kimse bu kdar sevmez bu zamanda helal olsun derim kendime sevmeyen pisman olsun ben niye olim
- +1 yıl
Kendi kendini teselli oda güzel :)) darısı bana 😊
+1 yılNeye gore kaybettigime bagli. Eger sacma sapan birseydense zamana birakırım. Yok hataliysam olayin uzerindn belli bir zman gectikten sonra oturup konusmayi denerim
21 Yorumla- +1 yıl
:) guzel bir cevap daha
+1 yılonu ne kadar sevdiğini, aşık oldugunu ona göster hatırat ona buna ragmen giderse zaten bosver kaybeden o olur sevicegi kisi cok cıkar karsısına ama böyle sevilicegi cıkmaz
13 Yorumla- +1 yıl
Aynen oyle kendisi kaybeder ben az aci ceker unuturum
- +1 yıl
aynen öyle bak aynısını yaşadım insan ne kadar severse sevsin sevgi git gide azalıyor sevmek güzel şey ama sevilmek bambaşka herkes sever ama herkes sevilemez tamamen onun kaybı ve ileride o da anlar rahat ol :)
- +1 yıl
Anlarsa ekime anlamazsa kasıma baskası elbet beni sever :)
"Kaybetmek" dediğimize göre sorun bendedir. Neden kaybetme noktasına geldiğim en önemli nokta bence. Ortada bir anlaşmazlık varsa çözmeye çalışır, kalp kırılmışsa özür dilenir ve affedilmeye bakılır.
11 Yorumla- +1 yıl
Suc bendeyse evet degil de siktirboktan bir bahaneyle gidiyosa yapicak biseyimizde yok
sevgili için konuşacak olursam ona ne kadar güzel zamanlar geçirdiğimizi ayrılırsak ne kadar boşluk olacağını ona her şekilde fark ettirmeye çalışırdım
11 Yorumla- +1 yıl
Ve oda gidemezmiydi :)
+1 yılİlk olarak onu kıskandırmam. başka erkeği ona anlatmam saygıda kusur etmem çok kısıtlamam hesap sormam trip atmayı sevmiyorum ama doamızda var nadiren olur falan
13 Yorumla- +1 yıl
O zaman dahada sıkılmazmı?
- +1 yıl
Ne bileyim ya her türlü ayrıldık :( aslında hepsi hikaye kız ya da erkek daha iyisini bulunca gider, basit
- +1 yıl
Basit ve kotu bir insan ne olursa olsn sevdifinden vazgecmemeli
+1 yılmissqizemli'nin dediği gibi gideceği varsa zaten gider. Yoksa gideceğini hissettiğinde ne kadar çabalarsan çabala düşeceksin ve onu kaybedeceksin. Ama şunu bil dostum gideceğini hissettiğinde çabalamanın bir anlamı yok.
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen iyle
+1 yılçok çaba g*t kaldırır aslanım. sen duygularını açıkça söyle ha olmadı kalmıyorsa çekil yolundan gitsin. çünkü bir kızı asıl sık boğaz edersen asıl o zaman kaybedersin. kendimden biliyorum bro.
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen bro deger verdigini hissederse sen degersiz oluyosun :)
- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
+1 yılKaybedilmek isteyen, seninle olmak istemeye bir kişi zaten sen önüne dünyayı da sersen gene de değeri olmaz..
Umursama, üzerine düşme.
Gidiyorsa gitsin.. :)13 Yorumla- +1 yıl
Donerse senindir donmezse hic senin olmamistir
- +1 yıl
Aynen :)
- +1 yıl
:)))
+1 yılSevmeyen için vereceğin çaba sadece seni onun gözünde indieger hepsi bu. sevmeyen için harcıycan boşa zamanı seni sevenleri görmeye çalışarak baslasan daha mantıklı. İnsan bazen gözüne batan deve dikeninden papatya ları göremio. Diyelimki kavuştun ama bir yere kadar. nefsinin ve kalbinin ondan alacağı bişe kalmayınca ah vah edersin. Kafanın rahatlığı ve huzurun daha önemli
04 Yorumla- +1 yıl
Tek kelimeyle mukemmel :) tebrik ediyorum @yagmurunkizi126 on numara yazmissin papatyalar cicek acana kadar beklicem ama insan cok ugrasip sonra sevgili olunca cabuk gidiyo hevesmis gibi oluyo
- +1 yıl
İnsam geninde genel de bu var canım nefse itibar edilmez. Maymun iştahlıdır basta ama temel iyi deilse kötü. Papatya ları bekle :) kokusundan anlarsın
- +1 yıl
Evet :) nefse uyan pisman bu is gonul meselesi gonulde papatya kokusunda :)
- +1 yıl
;) ;)
Kaybetmemek adına elinden geleni yapmalisin derim ben. Eğer seni sevmediginden eminsen aptalca yollar deneyerek kendine aşık etmeye çalışma. Çünkü çoğu hüsran. Ama şu da var ki kararsız ise karşında ki vaz geçme senin sevgini gördükçe o da sana aşık olur etrafimda çok örneğini gord bunun
01 Yorumla- +1 yıl
Hayirlis olsun giden gitti kalan saglar bizimdir :-D
Geçip karşısına konuşurum, neyin eksikliğini yaşıyorsam onda ve ya o bende neyin eksikliğini yaşıyorsa konuşmaya çözüm bulmaya çalışırım.
Ve düzeltmek için destek olurum.
Konuşarak herşey çözülür lakin, karşı taraf iyi bir dinleyici ve çözüm aramak için çaba sarf etmesi lazım benim gibi.03 Yorumla- +1 yıl
Ya karsi taraf ayak diretiyosa gitmekte
- +1 yıl
Kapiya kadar eslik edemesemde abla gitti zaten
+1 yılDünyadaki bütün kızların kafalarına kürekle vurur kafalarından kıvılcım çıkarıp şah damarlarının kesip akan kanlarla yüzme havuzu yapardım ve bu sayede sevdiğim kişi mecbur benimle kalırdı :D
tabiki bu işin şakası gidecek olan mutlaka bir yolunu bulup gider engel olamazsın yani aslında yapılacak en iyi şey gitmesine izin verip gelenler için yer açmak olur.01 Yorumla- +1 yıl
Aynen oyle sıradaki diyip numaratörden sırayı atlatmak gerek
Bazılarıda onun ıcın ne kadar cabalayacagını gormek ıster yanı onu ne kadar sevdıgını anlamak gormek ıster =)
13 Yorumla- +1 yıl
Cabanin ustune yinede gidiyosa o işte bir pokluk var :-D
- +1 yıl
Oda dogru haklisin simdi donunce yaptiklarimdan pismanm ama yapmasaydim dsha pisman olurdum galiba
Teyyy yapicak bisey kalmamis ki sevdigin seviyosa yaninda kalir bu klise cumleyi kurduguma inanamiyorum:D
13 Yorumla- +1 yıl
Kliseler guzeldir sen solicen ben dinlicem yapxak bsii yok :-d
- +1 yıl
:-D
Eğer yaptığın şeylerden hoşlanmıyorsa kendini değiştirmeye çalış onun için. Sende ki herşey doğruysa o yine de istemiyorsa seni boşver gitsin o zaman.
11 Yorumla- +1 yıl
Mantikli
Anlayacağı bir dilde konuşurdum. O kadar elden çıkmışsada birdaha olmamak üzere o ilişkiyi kafamda bitirirdim.
11 Yorumla- +1 yıl
Kafasindan 1 kere bile gecmis olsa gidiyo elbet :/
+1 yılNe kadar uğraşırsan uğraş, ancak sevilmeye devam ettiğin yere kadar elinde tutarsın. Sonra silah dayasan bile elinde tutamazsın... Bu arada sevgide kural yoktur, cici sevilesi şeyler yapsan da sevgi ilhamı gelmeyebilir bu yüzden sevilmediğini anladığın anda arkana bakmadan kaç ve yeni bir hayata başla. Hiç uğraşma...
00 Yorumlaolay onda bitmişse sen ne yaparsan yap boş ama ille de o olucak diyosan sevmediği seyleri yapma ama yalaka gibi sevdiği şeyleri de habire yapma yani arayi ne soğuk tut ne de cok yapış demek istyrm ama dedgm gibi karsı tarafta bittiyse bitmiştir.
13 Yorumla- +1 yıl
Bence de bitmesi daha mantikli artik zorlamanin manasi yok :) gitti gelirse ekime gelmezse kasıma :)
- +1 yıl
Aynen ;)
Gizli Üye(36-45)+1 yılVazgeçilmez olmadığını gösteririrm. Genelde sevilen taraf nasılsa karşımdaki beni seviyor diye rahat oluor aslında öyle olmadığını görünce geri dönüş yapıyor.
21 Yorumla- +1 yıl
Manyakmi bunlar yaa :-D
+1 yılHicbirsey. Seviyorsa ve kaderimde varsa zaten yeri yanımdır. Aksi halde askimdan ölsemde parcalanmam
11 Yorumla- +1 yıl
:) tesekkurler yorum icin
Hiçbişey yapmam gidiyorsa gitsin.. Zaten o gidiş gününe kadar yapabileceğim herşeyi yapmışımdır ona rağmen gidiyorsa kendi bilir
12 Yorumla- +1 yıl
Gittigi gun bitmistir :) tesekkurler :)
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Agzimizla kus da tutsak gitmek varsa aklinda, her turlu gider..
11 Yorumla- +1 yıl
Malesef oylr :)
kendin olduğun gibi davran o hep bir pürüz buluyorsa gitmeye hazırdır zaten
13 Yorumla- +1 yıl
Mantik akiyo varya cevaptan :-D
- +1 yıl
Aynen oyle is basa dusunce gonul ipleri ele aliyo
+1 yılDönerse benimdir, dönmezse zaten hiç benim olmamıştır ;)
Hayırlısı derim.11 Yorumla- +1 yıl
:))
Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Benim sevgimi hak etmiyosa tutar elinden kapının yolunu gosterırdım. Yok seviyosam ve anlık bir psıkolojıyse konusurdum
11 Yorumla- +1 yıl
;) guzel bir cevap daha
- Aşk İlişkileri konusunda 423 cevap paylaştı.
+1 yılBen kaybetmem o kaybeder diyip, cehenneme kadar yolun var, defol git seni budala derim :ss
19 Yorumla- +1 yıl
Sonra kendini ickiyemi verirsin? :)
- +1 yıl
Yooo öyle dersem gidemez ki :) 100 defa dedim gitmedi ;sss
- +1 yıl
O zaman seviyo demekki dediklerine gitmediyse
- +1 yıl
Seviyodur tabi yoksa cekilir dertmiyim ben :s
- +1 yıl
:-D halâ seviyomu? Yani hala cikiyomusunuz?
- +1 yıl
Evlendik, hala evliyiz :)
- +1 yıl
Of of of :) Allah bozmasin
- +1 yıl
Amin teşekkür ederim darısı başınıza :)
- +1 yıl
Insallah tesekkurler
hiçbir şey. benim zorumla veya bana acıdığı için yanımda olsun istemem
14 Yorumla- +1 yıl
:) cok sevsende ayni yani?
- +1 yıl
Aynen tek care halindan anlayanlari bulmak
Gizli Üye(30-35)+1 yılHerseyi yapmayı denerdim. Ozellikle sorunbendeyse. bir keresinde kucuk bir sorunu bayagi buyutmus ayrilma noktasina gelmistik gururumu yenip geri adim attım oyle geri donus yaptik.
11 Yorumla- +1 yıl
Anladim :) yapicak bisey yok malesef
+1 yılSevmiyosa ya da gitmek istiyosa gider zaten ne yaparsan yap
11 Yorumla- +1 yıl
Yolu yok yani
Gitmek isteyeni elinde tutamazsın.. Yüreği yola çıkmıştır..
13 Yorumla- +1 yıl
Onsuz yapabilecekmisin?
- +1 yıl
;) güzel
Hiç bi' şey yapmam. Beni istemeyeni ben de istemem mantığında ilerlerim.
14 Yorumla- +1 yıl
Cok sevsende fark etmezmi?
- +1 yıl
Anladim tesekkurler yorum icin :)
Elimden gelen herseyi suprizler falan ama hala israr ediyosa yapacak biseyim kalmamis demektir
12 Yorumla- +1 yıl
Mantikli :)
+1 yılElinden geleni ardina koyma ki bir zaman sonra keske demeyesin, bence sen ona birsey caktirmadan kendince savas etmeye basla. Hediyeler al onunla ilgilen ona asik oldugunu goster:) dumyada tek kiz onun oldugunu goster :)
11 Yorumla- +1 yıl
tum dunya anladı ama benim ona sırılsıklam olmam ona yetmedi :/ bitti gitti yani
Gizli Üye(30-35)+1 yılşu an Sevgilimi her an kaybedecekmişim gibi hissediyorum.. O çok sinirli ve Alttan alıyorum hep çünkü onu çok seviyorum.. Ama ben ne kadar alttan alsam o okadar ağzıma s*çıyo beni seviyo ama çok umursamaz uyuz...
22 Yorumla- +1 yıl
benimde öyleydi... erkek istedigini elde edince kalkar bir yerleri... zaman gecmeden sen s... derim korksun gerekirse arama
Cevap sahibi+1 yılZaten şu aralar öyle yapıyorum arayıp sormuyorum o mesaj atmadan atmıyorum ama pek işe yaramıyo beni sevdiğini söylüyo ayrılamıyoruz da ne yapcam bilmiyorum yaa
+1 yılBirey olarak duruşumu değiştirmeden ne yapabiliyorsun onu
11 Yorumla- +1 yıl
guzel bircevap tsekkurler
Eğer elimden birşey geliyorsa her türlü imkanı denerdim
Ama eğerki Sevdiğim kişi benden soğumuşsa ozaman buna pek bir çare yok
İstediğin kadar yırtın
bir yandan kader Kısmet işi bu
Hep elinde değil01 Yorumla- +1 yıl
Aynen elde degilde intikam pek sıcak bakmadıgım bisey hani icinde ona karsi olan duygularini taze tutuyo
+1 yılElinden kaybetmek demek ilişkide bir tarafın artık kafasında bitirmesidir. Olmayacaksa zorlama akışına bırak. Bitireceksen bitir. Ha çok mu seviyorsun arkadaş kal, hala birşeyler hissediyorsanız tekrar başlarsınız zaten. Zaman herşeyin ilacı..
03 Yorumla- +1 yıl
Bitti gitti ben arkadas kalmaya pek inanmiyorum ya hep ya hic :)
- +1 yıl
Kusura bakma ama sen böyle diyorsan baştan kaybetmişsindir. Seviyorsan uğraşacaksın arkadaaaaşş.. Ya hep ya hiç deme ben ne dönenler gördüm ;)
- +1 yıl
Abi cok seviyodum cok ugrastim yaklasik 1 ay once bjtti zaten yani o kadar ugrasmamin ustune arkadas kalamazdik yoksa eski sevgililerimden arkadas kaldiklarim var halâ
+1 yılSen onun için ne kadar çabalarsan çabala istemiyorsa olmuyor hatta daha çok soğuyor, test edildi onaylandıııı
11 Yorumla- +1 yıl
Malesef bikerede ben test ettim varsın sıradaki gelsin
Elimden gelen herşeyi yaparım hatta gururumu bile hiçe sayarım. Ama beneen kurtulmak istiyorsa ve kalbinde bana bir yer yoksa kılımı bile kıpırdatmam.
11 Yorumla- +1 yıl
Mantikli bir cevap daha :)
Gitmek isteyen insanı zorla niye tutmaya çalışayım? Şunu unutmayin, onu kaybetme korkusunu hissettirirseniz asla elinizde tutamazsiniz. Gitmek isteyene yol gösterin ;) bakın nasıl fren yapıyor o zaman :)
01 Yorumla- +1 yıl
:-D dikkat edelimde gidince biz sarampolden dusmeyelim 😂😂
+1 yılHer yolu denedim olmadı cidden, olmuyosa artık zorlamanın bir lüzümu da olduğunu düşünmüyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Mantikli :)
ne lazimsa onu ama karisiliksizsa hic birsey yapmam
12 Yorumla- +1 yıl
Guzel cevap tesekkurler
Gidiyosa gitsin cokda umrumda...
Kapiyi bizzat bn gosterirdim:D110 Yorumla- +1 yıl
Ne kadar sevdiginin bir onemi yok yani?
- +1 yıl
Malesef haklisin 😉
- +1 yıl
Reca ederim :)
- +1 yıl
:))
- +1 yıl
Tesekkur ederim sanada baska yorumlarda gorusuruz :)
Hiç ugrasmam ki zaten hayatta iki şeye uzulmem kaçan otobüse birde giden bayana
11 Yorumla- +1 yıl
:-D
çok şey yapardım ama kaybetmemi ısrarla istiyosa sevdiğim kişi cehenneme kadar yolu var.
11 Yorumla- +1 yıl
Bir guzel fevap daha :)
+1 yılO sevmedikten sonra onune dunyayi sersende tamam desede kaybetmissindir
15 Yorumla- +1 yıl
Gitti yani?
- +1 yıl
Gitti, bitti.
- +1 yıl
Bittiyse bitmistir ugurlar olsun
- +1 yıl
Aynen bittiyse dogru insan degilmis
- +1 yıl
Aynen dogrusu gelene kadar solo :))
+1 yılvalla o beni seviyosa zaten kaybolmaz dostum ne olursa olsun... benimle savaşır.
11 Yorumla- +1 yıl
Sert iliski seviyo galiba birisi😉
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen artık çaba göstermekten çok yoruldum karşı taraf çaba harcasın birazda
12 Yorumla- +1 yıl
@karsitaraf duybunlari 😅
Cevap sahibi+1 yılAynen
Gitmek istiyosa ona unutamayacağı bişey yapardım madem benim olmayacak tecavüz ederim sonra hadi * git derdim :)
13 Yorumla- +1 yıl
Hic gerek yok :-D
- +1 yıl
O kadarda acimasizliga gerek yok bu isin obur tarafida var
+1 yılKim olursa olsun O beni seviyorsa zaten benden çok çaba sarfederdi. Oyüzden bişey yapmaya gerek yok. Benimle kalmak isteyen kalır yoksa ne kadar sevsemde pek bişey yapmam kalması için. :)
Hani şu hayatta bazılarına yol vermesini bilmeliyiz.02 Yorumla- +1 yıl
Vermeyince yol alan biz oluyoruz :)
- +1 yıl
Aynen :)
Peki sorarım size gidecek olanın ve ya gitmeye niyeti olanı bağlasan tutabilir misin? Tabii ki hayır gidecek olan gider gelen de gelme desen de gelmek için çabalar bu kadar basit
02 Yorumla- +1 yıl
Bu is bukadar :) son derece guzel bir cevap
- Devamını Gör (203)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar