Kimse SÜREKLİ müsait olmaz, herkesin işi gücü olur ama kimse SÜREKLİ meşgul de olmaz. Bilmem anlatabildim mi?
Bir konu SÜREKLİİİİİİİİLİK arz ederse bu sıkıntı yaratır...
Görseller ne de güzel anlatmış : ))




Geç yazmasının nedeni sürekliliği önemlidir.. Alışkanlık haline gelmişse ve benimle arasına mesafe koymaya çalışıyorsa hiç uğraşmasın ben bıçak gibi keserim sohbeti.. Değer vermek karşılıklıdır karşımdaki insan bana değer vermiyorsa bende aynı şekilde davranıp hayatımdan çıkarırım..
Mütemadiyen geç cevap veriyorsa pek hayra yormam bunu. O vakit niye benimle mesajlaşıyor ki, belki de tıkanıyor, o da olabilir şöyle bir düşününce, sohbet insanı değildir, mesajlaşmayı pek sevmiyor olabilir, kasıyordur belki kendini, bunlar da olabilir, bırakamıyordur kendini akışa, şayet öyleyse beni benimserse şu mesajlaşma olayını aşarız diye düşünürüm, zaman tanırım ona, belki kendini benimseyememiştir, kendini benimsemeyen bir başkasını benimser mi ki. Böyle birisi değilse şayet, istenmediğimi düşünebilirim, kibarlığından mesajlaştığını düşünüp bir daha yazmam ya da yedekliyordur beni, yedekte kalayım istiyordur, boşta kalınca bana yazma düşüncesi içindedir, öylece tutmak istiyordur beni orada ki ben buna müsade eder miyim, etmem. Geç yazan kişiye karşı hevesim de kırılır, sevgim de kalmaz. İlgisiz, işkolik, mesajlaşmayı sevmeyen bir kişi de olabilir geç yazan kişi, belki de sevmiyordur, sevmediği için kaçıyordur, tüymenin yollarını arıyordur.
Ben inanmiyorum işim vardı, misafir vardi, uyuyordum falan filan bir mesaj atmak 2 sn
İnanmış gibi yapıyoruz İnci : ))
Mış gibide yapamıyorum ne var ne yok söylüyorum yüzüne 😃
Black sakin ol jsjss anlamayanlara surekli geç yazanlar jxjs bizimde isimiz gucumuz var ama net açık bildiriler düşüyor girip bakmak 10 sn elim kolu dolu otobuste ayakta o mesaja cevap veriyorsam aynisini bende beklerim😃
Sürekli geç cevap yazanla zaten benim işim olmaz da, hâlâ bu durumu savunanlar var ya, bu duruma gülüyorum 😂
Bunu savununca halden anlamaz oluyoruz
İşi varsa yoğunsa tabi yazmasin
Ama bir insan surekli mi yogun olur nesin sen başkan sekreteri mi jj
😂😂😂
Hiç bir şey yapmam çünkü ben sürekli geç yazarım 😂
Vay be görsel bombardımanına tutulmuşuz resmen 😂 Ama cidden ya, birisi sürekli geç cevap veriyorsa insanın hevesi kaçıyor. Ama ben de size, kendimi bırakıp ona daha az odaklanacağım 🤷♀️ Çünkü kimse bir başkasını beklemek zorunda değil, değil mi? Sevgilimle olan eğlenceli ve coşkulu sohbetlerimizi düşündükçe, geç cevaplar hayatta beni üzmez! Zaten aşık oldum, mutluyum, dünyalar benim 😍 Ama işte flört dönemi böyle zorluklarla da dolu olabiliyor. O yüzden biraz daha rahat ol, hayatını dolu dolu yaşa! 💃
Cevap
18Cevap
Böyle olunca ister istemez sinirlenirim sonra da soğurum zaten. İşi gücü olabilir sorun değil. Ama kimse iki cümle yazamayacak kadar da meşgul değildir. O yüzden yollarımızı ayırırız erken yazdığı kişiye gidebilir gönül rahatlığıyla.
Bende ona hiç cevap vermem görüldü atar geçerim 🙄
Karşımda ki kişiye göre değişir ya da neden geç yazdığına göre
Geç ama ne kadar geç burası önemli benim için. Saatler sonra yazıyorsa ben bu konuda sıkıntı çıkartırım kesinlikle.
Sürekli geç yazılmasının önemi yok mu 😂
2 dakika olsun, 5 dakika olsun...
Bazıları vardır gerçekten müsait olmaz. Ancak bazıları vardır bir gün kuzeni arar bir gün teyzesi ölür gerekçesi hiç bitmez. Ayrımı doğru yapmak lazım
Görüştüğüm, yazıştığım kimse yok.
Önce nedenini sorgular bir sorun varsa çözmekten yana olurum ancak midem bulandıysa geçmiş olsun.
O negatif elektriği verenlerden anında kaçıyorum zaten çok öncesinden rengini belli ediyor.
Bu ruh hastası tavsiyeler yüzünden insanlar bir türlü doğru dürüst ne ilişki yaşıyaniliyor nede başka bir şey Ulan insanız insan işimiz var gücümüz var Ne anlayışsız ne ben merkezci s, alaklarsınız siz ben anlamadım. Dünya sizin etrafınızda dônmüyor herkesin bir hayatı var. Ah kime konuşuyorsak
Amaan çok da şeyimde yani kimseyi telefon başında beklemiyorum sonuçta
Önemli biri ise benim için ve beni o şekilde ekiyor ise önemli Bir işi olmadan sebebi yok ise bende ona geç cevap veririm.. ama bende geç yazıyorum açıkçası iki günü bile buluyor bazen bunu bilen de beni anlar sıkıntı etmez
Yeni tanıştığım biriyse ben de ghostlarım hiç uğraşmam ama samimi olduğum biri veya sevgilimse niye böyle yapıyorsun derim şans veririm devam ederse yol veririm.
Süreklilik hali alıyorsa ve sebepler umursamazca geçiştiriyorsa,, karşımda benimle konuşmak istemeyen ve saygı duymayan biri var demektir.. geriye iletişim diye bir şey kalmaz
En nefret ettiğim tip kısa yazan cevap vermeyen... Ben de geç veriyorum bazen her zaman anında yazma şansım olmuyor ama görüldü yapmam. Her türlü sinir bozucu
Bende küslük yoktur kendi de aynı şekilde muamele görür. Bir insana sohbet için zaman ayırıyorsam aynı şeyi beklerim karşıdaki veremiyorsa o zaman onun kurallarıyla devam ederim
Yani sürekli beni bekletmeyi alışkanlık haline getirmişse hanımefendi kişiliğimin dışına çıkar çat diye silerim ajajskskskdkd
Böyle bir şeyi pek yaşamam genelde ben geç yazarım biraz özleneyim diye biraz da dönmeyi unuttuğum için 😅
SÜREKLİİİ işi olanın benle işi olmasın benim de onla işim olmaz.. Zaman gerçekten öncelik meselesidir..
Ya benden farklı bir enerji alıp, soğuk yapıyordur ya da gerçekten öncelikleri farklıdır. Yazmam zaten sonra.
Ben genelde geç cevap veriyorum umrumda olmaz. Bana da geç cevap yazsa hiç takmam öyle şeyleri, beklentim yok.☺
Yeterince ilgisi yok derim ya da fazla işkolik ( bu en iyi niyetli bakiş) ama bence önemsemiyordur. Asıl mesele bu
bazen olabilir işi olur kişinin ama süreklilik halinde muhakkak başkasına yazıyordur bu hiç şaşmaz
Mesajı atıp telefonu duvara mı fırlatıyorsun acaba derim aynı şeyi yapmaya devam ederse keserim konuşmayı
çok mecbur kalmadıkça yazmıyorum. yazacaksam da aynı taktiği uyguluyorum. meşguldüm lafı çok güzel geçiştirmedir
Katılıyorum hocam. Değer veren 2 saniyelik olayı çok görmez. İşi olan söylenir karşı tarafı beklenti içine bırakmaz. Gamsızlığın lüzumu yok.
Valla umurumda olmuyor böyle şeyler. Ben o kafaları aştım. 🤣
Geç yazılması neyse de bana cevap vermeyen bir ayucuk olduğu için çok şey yapmıyorum artık sjxnd
Ertesi gün cevap yazarım, en sinir olduğum birkaç durumdan birisi de bu
Sebebi varsa anlayışla karışılarım yoksa cevap dahi vermem
bir kaç defa olmsı yeterli yazmayı bırakıırım kendi ilacından tattırırım
Umrumda olmuyor yazmıyorum.
Herkesle anlayacağı dilden konuşurum normalde
Kasti yapılıyorsa cevap vermem. Aksi durumda işi vardır, uyumuştur sorun etmem.
Vardır yediği bir naneler, kimse o kadar mesgul olamaz o yüzden sorgularım sebebini
Samimiyetimi de bağlı tabii de eğer rahatsız olursam saat veririm şu kadar süre yazmazsa engellerim diye yazmazsa engellerim
Soğurum konuşmak istmem
gerçekten geçerli bir nedeni yoksa geç yazıyorsa onun gözünde değerin çok azdır bu çok net bir şey. kendi yolumuza bakmamız lazım. ..
Benim öyle oldu daha flört aşamasında yaptı tekmeyi bastım bende
engellerim çok açık konustum ama engellerim evet
yapay zeka cevabını vermiş
sana geç yazan, başkasına yazıyordur
Bende bazen geç yazmak zorunda kalıyorum ama işim olduğundan o yüzden biraz anlayışlı olun
Bir yerden sonra sıkıyor
Çöpe atarım. En iyisi çöpe atmak
İletişimi keserim
Çay ısmarlarım
Pek önemli değil canı nasil istiyorsa..
Bi görsel yeterdi be bu ne 🤣🤣
Hiç bir şey yapmam.
Sürekli oluyorsa sıkıntı sevmem
Olabilir isi vardır sorun etmiyorum geç cevapları
engellerim onunla mi ugrasicam birde aq
Ararım, sayarım, kapatırım sjsjsj
Sürekli geç yazıyorsa niye mesajlaşayım ki
Aynı duyguyu yaşatır, bırakırım!
Geç cevap alacak olsak mektup yazarız.
Sureklinyapiyorsa sıkıntı iletişimi keserim.
Nedenini sorardım
bir daha yazmam!
Ben bitiyorum konuşmayı böyle olunca ya
Hiçbir şey
Konuşmayı kesiyorum
Mesajlaşmam.
Onla görüşmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?