Mesajınıza sürekli geç dönen birine nasıl davranırsınız?


En nefret ettiğim şeylerden birisi. Mesajına geç cevap verilmesi ciddiye alınmadığının da göstergesidir aynı zamanda. Geç cevap vermesinde eğer geçerli bir açıklaması yoksa sorun çıkar cidden😂😈
Alemin işi gücü var bütün gün elinde telefon mesaj yazıp cevap beklemiyorlar sizin gibi !
İşi varsa tamam da, sürekli sürekli de benim sinirim bozulur keserim muhabbeti. Keyifli günler.
Teşekkürler baybim :D 🖤🖤
Mesajımı sürekli geç dönüyorsa zaten beni sevmiyor demektir yani bazen geç yazabilir işi olur ya da o an kötüdür ama sürekli yapıyorsa umursamıyor ve değer vermiyor demektir bende umursamam
Arkadaşımsa sorun olmaz da
sevgili, flört tarzıysa sıkıntı sorarım neden geç cevap veriyorsun diye, baktım zamanla zorlamanın bir anlamı yok bırakırım.
Cevap
31Cevap
Adamı rezil eder bunlar.
1 kez derim sadece , işin mi var vs cevabına göre yallah derim ya da 1 şans daha veririm
Keza genelde yallah diyorum, cevaplar tatmin edici olmuyor.
şu an çıldırmamak için buralarda geziyorum. Biraz daha bekletirse ağzımı açmama ramak var
Davranmam, uğraşmam. Hayat konuşamadığın insanın kahrını çekmek için çok kısa. Gitsin kendi gibi birini bulsun.
Evet ona yalanlar söyleyen biri ile devam etmeyi tercih etti.
İlk görüşmede nazikçe uyarırım
Sürekli geç cevap veren biri olduğum için, geç cevap verilmesine tepki göstermeye pek hakkım yok sanki.😅
@sıfırlıon
Telefon kurcalamaya fırsatım yok, müsait olduğumda cevaplıyorum. Verdiğim değeri hıza bağlamaları hoşuma gitmez.
@sıfırlıon
Rica ederim.
Aynısını yaparım abartarak ama karşı taraf bundan bir şey anlamaz ve sıkıntı etmezse zaten konuşma orada biter.
şu an olsa engeller hayatıma bakarım ama canım gibi bekledim onu 😔
Bende geç yazıyorum bu durum uzarsa da zaten soğuyorum..
Gıcık olurum bir daha dönmem hatta belki hayatimdan bile çıkarırım
Bende geç cevap veririm. Ama geç cevap veren yakın ve erkek arkadaşım sa söverim.
Var öyle biri ama kendisini çok seviyorum sıkıntı yok hamile sonuçta olabilir.
Kim olduğuna bağlı önemli birisi üzülürüm ama önemsiz biri ise hiç dönmem sorun değil
Gereksiz insandir. Zaman deha kıymetli. Az once burdan birine dedim aynisini. Zorla güzellik olmaz
Eğer gerçekten vakti olup vakit ayırmıyorsa, daha fazla konuşmam
Bana davrandığı gibi bu süre açıla açıla yıllara kadar gider :D
Genelde ben geç dönüyorum.. Sonrasında kulaklarım çınlıyor...
Mesaj çok önemli bişey değil bence. Önemli bişey söyliceksem ararım. Boş şeylerde mesaj atarım
Gün içinde neyle ne kadar meşgul olduğunu bildiğim ve bana verdiği değere güvendiğim biriyse sorun etmem. Lakin samimiyetimin suistimal edildiğini hissettiğim an gerekeni yaparım. Adamına göre muamele bundan sonra
Sürekli geç dönen birine bir süre sonra bende hiç dönmeme yöntemini uygularım ve hayatımdan şutlarım😊
Sürekli geç dönemez.. Bir kere geç dönerse, ikinci mesajı alamaz..
Aptalligina veririm. ben õgretirim ona hayati ergendir😘
Normalde sogurum ama cok sevdigim birisi var hayatimdan cikaramiyorum
Bazen geç cevap vermek te bir cevaptır bana göre umursanmıyor olabilirim diye düşünüp ben kaale almam o kişiyi
Bu durumdan emin olunca ben de gec cevap veririm durumdan bahsederim olmazsa iletisimi keserim yaoacak bir sey yok
geç dönüyorsa yoğun işleri vardır ya da açık ve net yazan kişiyi umursamiyordur.
Huy edinmiştir o kendine
Sende geç dön hatta soğuk davran
Ben de geç cevap vermeye çalışırım. Her zaman böyle devam ediyorsa engellerim. Neden uğraşayım ki?
Geç cevap verene geç beriyorum ve hiç cevap vermeseydin diye azar yiyorum.. garipppp
Sevdiğim çocuk da geç cevap veriyor hep, ondan mesafe koydum ne kadar üzücü olsa da. Sanırım umurunda değilim 🥲
3 kere beklerim 4. de beni bulamaz.
Karşılığını bulur..
Çok sinir bozucu hiç hoşlanmam
Kısasa kısas.
Bir daha asla mesajına bakmayarak, 🤍
Ben de ona geç yazarım
Yazmam ve iletişimi keserim.
Ben de onu geç yanıtlarım
Umursamam yani bilmiyorum çok takılmıyorum bunlara
Ağır kanlı deriz vurdumduymaz deriz
Ben de ona geç yazarım
At y. rr. gi muamelesi yapar silerim.
Mektup yazsam daha çabuk ulaşır derim
Bunu eğer bilerek yapıyorsa görmezden gelirim.
Bilerek yapıyorsa bidaha yazmam olur biter
engellerim
Wouw. Sakin oll :))
En temizi aslında.. sen de haklısın :) ama bazen sakin olmak iyidir ya?
Soğuk davranirim eğer kasten yapiyorsa
müsait değildir
Artık yazmam
Yazmam
Kaneki Ken stili dalarım ! 😂
Yazmam ben de.
Takmam onu
Saglam trıp atarım
Yazmam net
Kısas yaparım
umursamam
Geç cevap veririm.
Arayı yavaştan açarım direk ayrılırım
Engellerim 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?