davranıyor. Dışardayken elimi tutuyor, tuvalete bile gidince kapıya bırakıyor, alkol aldığımızda artık fazla olmasın diye yeter bu kadar diyor.. Ne kadar olgun olduğumu, sakin kendisi söylüyor ve zaten herkes beni öyle görüyor, yalan olamaz çünkü ona göre davranıyor..
Sohbetimiz güzel düzgün, iyi bir insan gibi, sadece temkinli, yaşı 37.. ( benim 30) normal gibi.. ikimiz de ayakta duruyoruz kendi işimiz var.. güçlü ve akıllı bir kız olduğumu da birkaç defa dile getirdi.. neysem öyle görüyor öyle tanıdı.. içim dışım bir çünkü. Uzun zaman yalnız olduğumu da biliyor, şaşırmadı değildi :) Hani güzel bir kızsın, yalnız kalmayı sen seçmişsin oysa kalamazdın dedi.. bende kaliteli bir yalnızlığı seçtiğimi söyledim.. o yüzden yıllar içinde yalnız kalmayı tercih ettiğimi, yalnış insanla ve öylesine takılmayı sevmediğimi söyledim..
Ben zamana bırakmak istedim yaşadıklarımızı sohbetimizi yakınlığımızı.. ama içimde bir korku var ya başka kadınlarla görüşüyorsa? Belki de geçmişte çok kırıldım diye böyle düşünüyorum, fazla yalnız kaldım diye.. ya da bu devir normal olmadığı için.. sonuçta insan anca kendine güvenebilir..
Sizce bir süre daha akışına mı bırakmalıyım? Çünkü zaman geçince daha çok samimi oluyoruz daha çok yakınlaşıyor bunu hissedebilirim.. temkinlidir ama yakınlaşmaya başlıyor...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadıkların çok güzel, seninle samimi ve saygılı bir şekilde ilgileniyor olması harika. Bu duyguları yaşarken, bir yandan da geçmişteki tecrübelerinden dolayı temkinli olman çok normal. Yani senin yaklaşımlarınla tamamen anlıyorum seni.
Belki de zamanla bu korkuların dağılacak ve daha rahat hissedeceksin. Onu daha yakından tanıyıp, ona güvenebilmek için zaman en büyük dostun 🙂. Zamanla samimiyetiniz ve güven duygunuz artacaktır. İçindeki korku ya da şüpheleri açıkça ona söylemek de ilişkideki iletişimi güçlendirir.
Ama unutma, hepimiz zaman zaman korkarız ve bu korkuların üzerine gitmek, büyüyüp olgunlaşmamıza yardımcı olur. Onun seni gerçekten olduğun gibi kabul etmesi ve seni tanımak istemesi çok değerli ❤️. Flört ederken ve aşık olurken bu kaygıları da güzel hatıralara dönüştürebilirsin. Kendini, duygularını ve ona olan hislerini akışına bırakmak en sağlıklı olanı bence.
Hadi bakalım, kalbinin ve mantığının sesini dinle, ne hissediyorsan ona göre hareket et. Kendine ve duygularına güven. Unutma, her şeyin en güzeline layıksın 🌟💖.