Mantıklı konusması falan hosuma gitti ama ben de farkındayım benden yaşça küçük olduğunun. Sıkıldığımda kim var o çocuk yani boşluğu dolduruyor ama ilişki anlamında ne olur bilemem sadece düzenli olarak konuşuyoruz ve bir sorun görünmüyor.
Bu ikili diyaloğun artı ve eksileri neler sizce, ölçüp tartar mısınız?
Bu ikili diyaloğun artı ve eksileri neler sizce, ölçüp tartar mısınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Merhaba,
Hayır olmaz. 17 yaşındaki erkek çocuktur aksi mantıklı değildir...
Çoğu konuştuğum erkekten farkı geliyor hiç cinsellik le yaklaşıp rahatsız etmedi mesela
Olabilir normaldir çocuk sonuç olarak 😅 Normaldir çocuk çok var çevremde o yaşta ondan küçük ve büyük
Yaa bilmiyorum off neyse arkadaşız zaten bir şey yok sevgililik falan
Hadi hayırlısı 😅 Mutlu akşamlar diliyorum
Olmaz bence. Bir süre sonra sana çocuk gibi gelmeye başlayacaktır.
Erkek olsan sübyancı olurdun, kız büyük olunca bir şey olmuyor tabi
Sapiksin dostum sen
Ne alaka ya sanki çocuğu taciz ettim
17 yaşindaki birine o gözle bakmiyorsan ve konusmaya devam ediyorsan subiyanci sapiğin birisin
ya olmaz onun daha olgunlaşmasını bekliceksin
Kanma bazı sorularım olacak dm gelir msinn
Kanka **
Sevgi dolu hissediyorsan yeterli
sen öğretirsin bi yerde bazı şeyleri ona
Neleri anlamadım
yaşı küçük olduğu için senden tecrübesizdir ilişki konularında o yüzden öğretici olup biraz da onun yaşına inmen lazım
Olur kral takıl