Konustuuğum kişi 17 ben 23 yaşındayım ve flörtleşir gibiyiz bizden olur mu?

Mantıklı konusması falan hosuma gitti ama ben de farkındayım benden yaşça küçük olduğunun. Sıkıldığımda kim var o çocuk yani boşluğu dolduruyor ama ilişki anlamında ne olur bilemem sadece düzenli olarak konuşuyoruz ve bir sorun görünmüyor.
Bu ikili diyaloğun artı ve eksileri neler sizce, ölçüp tartar mısınız?
Konustuuğum kişi 17 ben 23 yaşındayım ve flörtleşir gibiyiz bizden olur mu?
Cevapla