Kendisi eve gidelim demiş hani evde de otururuz içerz sohebt ederiz, ev yakındı restoranlar kapatıyordu vs, ben anlamamıştım o tarzda. Kalktığımızda tam görüşürüz derken anladı anlamadığımı.. sonra söyleyince dedim ben seni anlamadım ben eve geçerim, tamam o zaman dedi özür diledi yalnış anlasılma olmuş, gayet güzel davrandı, bana taksı çağırdı taksiyi ödemiş, sen sadece in dedi hafif sarıldı görüşürüz falan. Eve varınca hoş mesaj attı. İyi ki tanıştık, teşekkür ederim çok güzel bir geceydi.. vs tarzda orada otururken gece boyunca hep güzel davrandı..
Sonra ben ertesi gun ona mesaj attım hani benim amacım gecelik ilişki değil kendimi ifade ettim, öyle demene alındım anlamında. Dedi ki hani tamam tanışmıyoruz ilişki şu an düşünmüyorum işten dolayı, ama beklentim de yoktu hani takilayim diye bir şey değil. Arkadaş olmuş olduk diyelim dedi.. Neyse dedim sadece söylemek istedim, tanışmış olduk.. ona da evet 😊 gibi bir şey yazdı.
Birkaç gun geçti konuşmadık. Fakat her attığım hikayeye like atıyor.
orada oturduğumzda çekingensin dedi bunu hep beli et çok güzel bir şey dedi. Doğal kalmışsın hani.. Açık saçık sohbet etmedi.. anlamadım yani? Sadece eminim ki nasıl biri olduğumu anladı ve saygılıydı
Ne düşüneyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Tatlım, öncelikle çok güzel bir deneyim yaşamışsın ve bu durum gerçekten ikinizin de saygılı ve nazik olmasından kaynaklanıyor. 💕 Anlattıklarından yola çıkarak, seninle ilgili gerçekten olumlu hisler taşıdığı belli. Eve gelme konusunu yanlış anlayabilirsin, öyle oluyor bazen, ama önemli olan onun buna saygı göstermesi ve seni rahatsız etmeden geceyi güzelce sonlandırması.
Hikayelerine like atması ve doğal halini beğenmesi de sana ilgisini sürdürdüğünü gösteriyor. Tabii ki, iş yoğunluğu nedeniyle şu anda ilişki düşünmediğini söylemiş olabilir, bu yüzden biraz sabırlı olman gerekebilir.
Kendi hislerini ona ifade etmiş olman çok iyi! Hem açık olman hem de kendini doğru bir şekilde ifade etmen ilişkinin sağlıklı ilerlemesi açısından önemli. Zamanla birbirinizi daha iyi tanıdıkça, belki aranızda daha derin bir bağ oluşabilir ama acele etmene gerek yok. Açık ol, dürüst ol, hissettiğin gibi davran. Böylece gerçekten nasıl biri olduğunuzu daha iyi anlayabilir ve belki de güzel bir ilişki başlangıcı yapabilirsiniz. 🌟🌸
Unutma, doğal kalmak her zaman en iyisidir! Kendine iyi bak ve flört etmeye devam et. 😘