Sevgilimle aramızda 10 yaş var. Ben 18 yaşındayım o 28 biz bir kaç ay konuştuk sonrasında görüştük ve bunu ilişkiye çevirdik?

Ben ilklerimi onunla yaşıyorum, o neler yaşamıştır bu zamana kadar bilmiyorum geç yazdığı zamanlar tedirgin oluyorum bi güvensizlik oluşuyor bende. Daha yeni bi yola girdik fakat yarı yolda bırakılma korkum da var. Yaşından dolayı evlilik düşünebilir erken evlenmeyeceğimi belirttim ama ciddi bir konuşma olmadı aramızda. Niyetimiz evlilikte değilse yaşı benden hayli büyük kullanıldığımı düşünme duygusu beni korkutuyor. Kafam çok karışık.
Sevgilimle aramızda 10 yaş var. Ben 18 yaşındayım o 28 biz bir kaç ay konuştuk sonrasında görüştük ve bunu ilişkiye çevirdik?
Cevapla