3 aylık ilişkim vardı. Aramızda 5 yaş fark var. Ben 29, o 24 yaşında. Birgün beraber?

alkol alıp sarhoş oldum ve ben hatırlamıyorum ama erkek arkadaşıma herşeyimi anlattım. Ve ertesi gün bana soğuk davranıp herşeyi bildiğini söyledi. Ve bende herşeyi kabul etmek zorunda kaldım. Daha sonra ilişkimize devam ettik. Ama bana karşı çok şüpheci sorgulayıcı oldu. Ve sevgililer gününde hediyelere boğup bir kaç gün sonra terk etti. Gerekçe olarak ta ben evlenmeyi düşünmüyorum istemiyorum en az 5 sene düşünmüyorum dedi. Geleceğine mani olmak istemem dedi. Ama biz yine birbirimiz ile konuşmaya devam ettik arkadaş olarak. 4 aydır aramızda ne olduğunu bilmeden konuşuyoruz. Bana karşı çok nazik ilgili ve samimi. Şımartıyor hediyeler alıyor telefon faturami ödüyor benden habersiz hesabıma harçlık yolluyor. İşten yorgun argın gelip saatlerce ben uyuya kalana kadar sohbet ediyor. Ben bazen dayanamayıp neden eskisi gibi olmuyoruz diyorum. Bugün itiraf etti. "Biz sevgili olamayız seni çok üzerim yapamam bizden olmaz" dedi. Sonra üzerine çok gittim. " Zamanında seni üzdüm. Yalanlar söyledim ve çoğu şeyi gizledim bunun için mi bana güvenmiyorsun. Evlilik bahane oldu senin için. Ben evlenmeyi düşünmüyorum şu an için demiştim. Dedim. Evet onlar da etken dedi. " Sevgili olarak yapamam üzerim çok kırarım üzerine gelirim. Arkadaş olarak hayatımda kal dedi. Ben ona aşığım ve arkadaş olarak kalamayacagimi düşünüyorum. Sizce ne yapmam gerekiyor?

Eski sevgiliden arkadaş olunur
Olunmaz
İlişkini bitir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
3 aylık ilişkim vardı. Aramızda 5 yaş fark var. Ben 29, o 24 yaşında. Birgün beraber?
Cevapla