21 yaşındayım, o da 29. Bir yıldır birlikteyiz ve her konuda iyiyiz, böyle devam eder mi?

1 yıldir birlikteligimiz devam ediyor. Her konuda iyiyiz. Sizce bu şekilde devam eder mi ve bu konuda ne düşünüyorsunuz

21 yaşındayım, o da 29. Bir yıldır birlikteyiz ve her konuda iyiyiz, böyle devam eder mi?
Cevapla