Sevgilimle aramda 17 yaş farkı var. 1 buçuk senedir birlikteyiz bir kez bile ayrilmadik. Gayet güzel ilişkimizi goturebiliyoruz. Sizce ileride sorun olur mu?
Cevabın nedir?
Cevapla
Aşk İlişkileri konusunda 17,1b cevap paylaştı. Sen 30 yaşın da kadınlığın en aktif ve hayatı gerçek tadın da yaşama dönemin de o 47 yaşında köşeye çekilme moduna girecek.. Sen 40 yaşında iken o 57 yaşın da olgunluğun tüm nimetlerinden yararlanma dönemin de artık o sana ayak uyduramayacak.. Biz yaşadık bu durumu teyzemizin eşi 17 yaş büyük idi.. Sürekli itişme kakışma yaşandı.. Çünkü zevkler ve beğeniler asla uyuşmuyordu.. Sevgili modun da her şey kolay ama evlilik olunca çok farklar ortaya çıkacak.. Çünkü artık bir şeyleri beğendirmek için kendini satma durumu ortadan kalkacak.. Karar senin..
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılSevgilin 17 yaşındayken sen 1 yaşındaydın.. O zamanlar sevgilin deseydi bu kız benimdir kimseye vermem' diye.. 'haberlere sapık diye çıkar, millet tarafından döverek öldürülür, taşlanırdı. Soruyorum size ŞİMDİ NE OLDU? :)
53 Yorumla
Soran+1 yılHe he sen bir sen akillisin demi
+1 :)
+1 yılTatlım senin enerjinin tavan yaptığı dönemlerde yaşlarda o evde oturup dinlenme döneminde olucak birbirinize ayak uydurmanız imkansız, neredeyse babamla benim aramda olan yaş farkı var sizde ben 19um babam 40 düşün. Bence ilişkiyi sonlandırman gerekiyor. şu an iyi olabilir aranız herşey istediğin gibidir ama ilerisi için böyle olucak diye garanti veremezsin. Kimse veremez. Hayatını riske atma derim ben tabi ama yinede karar senib
00 Yorumla
Sınırı bir kaç yıl geçmişsiniz ama neyse, olmayacak diye birşey yok, eğer mutlu isen burada gelip bize sorma, akıl verenin ve aklını karıştıranın çok olur çünkü...
04 Yorumla
Soran+1 yılYaa bu herkesin basina gelmiycek diye bir sey yok ben bilir miydim hic kendimden kac yas farki adamla bilirlikte olacagimi. Seviyorum iste keske kalbimin dili olsada konussa
- +1 yıl
O zaman ne diye milleti dinliyorsun ben sana söylüyorum eğer mutluysan mutluluğuna seni ve sevgilini hiç görmemiş tanımamış insanları niye karıştırıyorsun... 17 yaş sıkıntı değil seviyorsan eğer... Yoluna devam et... Hem sen soruyorsun ilerde sorun olur mu diye, hem de cevapları beğenmiyorsun kızıp sinirleniyorsun. Kendi hayatını sen yönet başkasını karıştırma anlatabiliyor muyum, şimdi bir ton kafanı karıştırdın durduk yere. Yazık oldu...
Soran+1 yılYaa haklisin merak ettim sadece ileridede boyle seylerle karsilasicam. Ya onaylayanlarda olucak ya da kabul etmeyenlerde
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
17
Cevap
54Cevap
Bu konu baya eskiymiş ama, komşumuzun kızı aklima geldi. Bundan 5 yıl önce 34 yaşindaki kocasi16-17 yaşinda (kizda evli) bir kizla aldatmisti. O küçük kizda hamile ve dogum için Türkiye’den, Hollanda’ya geliyor. Bu kiz saten Türkiye’deki yaşam şartlarindan memnun değilmiş ve eşinden ayrilma pilanlarindamiş. Bu kız 34 yaşindaki adamı gözüne kezdirip işi pişirmişler.. adamda dünden razi🤣Kız dogurmuş o işi de yapmişlar daha adam evli ikenKomşu kız ozaman sanirim 2 çocuğu vardi ve iki çocukta 4 yaş alti. Adam karisinin göz yaşina bakmadan, iki çocukla ortada burakdi ve o kizla hayatina devam ediyor şu an Ama ben o yaş farkini ayni bu konu sahibine benzettim. Komşunun eşi ozaman Kocasinan sormuş, sen pedofilemisin? Cocuklarindandami utanmayacaksin Diye sormuş? Eşi aynen konu sahibi gibi utanmadan Şöyle demiş; cok OLGUN ( oysa tüm şehir biliyorki dengesizin teki) bunun üzerine komşu şöyle demiş; tek olgun tarafi orasi olmali:) O 16- 17 yaşindaki aldatigi kızda babasiz büyümüş, babasida ayni başka bir kadin için ailesini terk etmiş. Annesinde cocuklarina pek sahıp cıkamamiş çünkü oda cok dengesiz.. herkes dengesiz🤣İşte babasiz büyüyen küçük kızlarin psikolojik problemlerin sonu :) baba şevkati ariyorla😉Neyse, komşu kızın Eski eşi şu an saç sakal ben beyaz 🤣 yanindaki kizda galiba şu an 23 olmuştur Bazi arkadaşlarin dediği gibi bu yaş sınırı düpe düz adı “pedofil’lik” sapıklık yani:) Seninde aklin yerinde değil. Sen olgun olduğunu saniyorsun Git bol bol ceviz falan ye! Senin daha Yaşin kaç? 5 yıl sonra cok farkli olacaksin, 10 yıl sonra ban başka birisi olacaksin. O adam taş patlasa sen 28 olduğunda o 45 olduğunda sana ıtıcı gelecek. Daha olgun olmadığın burdan belli Bunlari düşünemiyor anlik yaşama razi geliyorsun. Erkeklerin yüzde 95% 41-42 yaşina girince feçi şekilde çöküyorlar Sen ozaman aklin kalbin başka yerlerde olacak, başka erkek isteyeceksin çünkü şuanki erkek arkadaşin sana iyi gelmeyecek. Mutsuzluğa düşeceksin.. Ve sen belki ozaman ayrilamayacaksinda, bu sever ne zaman ölür diye bekleyeceksin başindaÖlene kadarda senin geçnligin giderBazi arkadaşlar cidden düşmanina böyle tavsiye vermez.. Anlik diye yaşam olur mu ya? Çokmu dengesiz bir hayatiniz var Bu kadarmi hayatan kendinizden nefret ediyorsunuz? Cocuklarinızın ayni anda baba ve anne ile büyüsünler istemiyormusunuz? Anlik hayat yok yok, ne içiyorsunuz anlamiyorum🤣İşte sizin gibiler yüzünden çocuklar mutsuz büyüyor Bir taraflari eksik oluyor büyüdüklerinde böyle babalari yaşindaki adamlarla takılıyorlar Birde büyümüş ayaklari yapip olduğunun diyorPsikolojimiz bozuk diyemiyorlar😀
00 YorumlaNerdeyse baban yaşında ama mutluysanız sorun yok :) dostca tavsiye istiosan böyle seyleri buraya yazma kötü yorumlar gelir nasıl huzurlu olucaksan onu yap vicdanını dinle
11 Yorumla
Soran+1 yılBabam denicek kadar da yaşli gözükmüyor. Huzurluyum seviyorum. Vee en onemliside saygi var aramizda. Peki tesekkurler
+1 yılbence asla sorun olmaz , cunku ne istediginizi biliyorsunuz , ayrica ne mutlu sana ki olgun biriyle bir birliktelik yasiyorsun
210 Yorumla- +1 yıl
simdi burdaki herkes sana sorun olur , yok ileride seks sorun olur diye laflar soylerle, cunku onlar buna hazir degiller , kafa yapilari ilerlememis :))
Soran+1 yılHah agzina saglik yaa gonlumu rahatlattin. Kendi yasitlarimla da ciktim. Ama cocuk gibi geliyorlar sacma sapan tripteler. Sacma sacma kavgalar kiskanclik krizleri. ya da ben cok olgunum. Kendimden buyuklerden hoslaniyorum. Ve mutluyum huzurluyum. Kendimi onun yaninda cok guvende hissediyorum. Tesekkur ederim
- +1 yıl
ne demek canım ya walla sinir oldum ya simdi hemen olayi sexe getiriyorlar ya adam bakimli ve sportif birisi ise sorun degil ayrica erkekler bize gore daha sansli ya inan ki , adam atar hapini isini gorur ya biz menepozdan sonra napacaz birde o acidan bak. ayrica ali agaiplu kac yasinda esi kac yasinda ustelik dogum yapti , bu gibi adamlar yapinca sorun yok, ama biz halktan biri olunca oo olurmu , kendimizi gelistirmiyoruz sorun burada
- +1 yıl
ali agaoglu demek istedim :))
Soran+1 yılAnnemde hep kendinden buyukle evlen deger bilir. Seni basinda tac eder. Kendin gibi biriyle evlendiginde seni aldatir kıymet bilmez der
- +1 yıl
walla canım bu bir gorus acisi ama annene katilyiorum acikcasi , onemli olan analasabilmeniz ki anlasiyorum diyorsun , inan o sana bebek gibi bakar diye dusunuyorum , sonucta sen birliktesin , aslinda bunu ozel konusmak isterdim ama malum hesapim bugun acildi , digeri ban yedi , yanindayim ne zaman istersn konusuruz ve kimseyide takma derim ben , buradakiler hep egoistce dusunduklerinden , duzgun yorum yapan yok , varmi?
Soran+1 yılTesekkur ederim. Yok tabiki annem biliyor olumlu karsiliyor. yasli gostermiyor. Spor yapiyor saglikli besleniyor cevremdede olumlu karsilayan var
- +1 yıl
super canım daha ne olsun , ben dahil kimseyi ilgilendirmez, bu hayat senin sen yasayacaksin , kimin ne dusundugu umrunda olmasin en omelisi annen destek veriyor ya daha ne olsun , super iste
Soran+1 yılTesekku ediyorum :))
- +1 yıl
rica ederim dik et kendine , konusmak istersen her zaman burdayim ;))
Gönüller bir olunca samanlık seyran olurmuş.. Ancak aklında böyle düşünceler belirmeye başladıysa demek ki yavaş yavaş beynine zehir yayılmaya başlamış.. Bu arada daha küçüğünü bulamadın mı?
12 Yorumla
Soran+1 yılBulamadim. Birde aşkin yasi yoktur derlerr
+1 yılAşk harika birşey bırak kim ne diyorsa desin ya :) yanlız bende birazcık uygunsuz buldum ama benim fikirlerim senin ona olan bağlılığını bitirmeyecek ya da tüm Site toplanıp ayrıl desek de ayrılmayacaksın :) sen buraya tepki ölçmeye gelmişsin boşver bırak anı yaşa :)
01 Yorumla
Soran+1 yılTesekkur ederim :))
İlginç... Eskiden 17 yaş fark demek ana baba yaşında manita demekti.
Bu tarz yaş farkları siz 50 o 67 yaşında olduğunda bariz ortaya çıkar efem..13 Yorumla
Soran+1 yılHımmm o da bu durum ićin biraz sıkıntılı yaşlı gözükmüyor. 28 en fazla ama ileride ben daha genç olduğum için başkasina aklim kaymasindan korkuyor. Çok karisik :(
- Aşk İlişkileri konusunda 372 cevap paylaştı.
+1 yılAranızda sorun olmasa bile çevrenizdekiler sorun olur. Rahat rahat iki sevgili gezip tozamazsınız, herkesle tanıştıramazsınız birbirinizi vs vs.
Çevrenin tepkisinin nasıl olacağı aşağıdaki başka cevaplarda mevcut, yeterince sinir bozucu değilmi sence?01 Yorumla
Soran+1 yılIste bende bunu sorun ediyorum. Bu yuzden fikirleriniz almak istedim. Dedigim gibi olumlu karsilayanlarda olucak. Sorun edenlerde
senin 19 veya 20 olduğunu varsayalım 17 yaşı 20 ye koyalım :D 37 oluyor bu ne demek sen evlendiğinde adama sadece bakıcılık yapıcan :D yani bir haz tat falan alamazsınız o evlilikte ona göre davranman gerekiyor oda zor :D yani olmayacak duaya amin diorsun. . .
00 Yorumlakım daha buyuk eger erkek olan buyukse problem olmaz. bıde yaşlarınız nedır?
15 Yorumla
Soran+1 yılBen 18 erkek arkadaşim 35
Soran+1 yılYaşli göstermiyor 28 falan yaşini oğrendigimde inanamamistim 35 olamazsin demistim. Kimlik cikarinca inandim. Ama yas konusunu cok dusunduk konustuk. Benim icin problem degil dedi. Annem le babam arasinda da 15 yas farki var ve hala birlikteler cok guzel iliskileri var ve mutluluar. Annem de sorun olucagini soylemedi sana birakiyorum. Nasil mutluysam oyle yap dedi. Ama bilmiyorum kafam karisik
Soran+1 yılPeki sagol
İliskinden memnunsan burdaki denilenleri dikkate alma hem kücükte gösteriyor demissin bakimli demekki. Sevebilecegin güvenebilecegin bir insan hayatına herzaman gelmiyor
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet mutlulugu buldum kimse bana onun gibi iyi gelmiyor. Teşekkür ediyorum
+1 yılşimdi sen 17sin desek o oluyor 34 (yuh l*n :D ) neyse şimdilik bir sorun olmadıysa ilerde de olmaz ama evlenme düşüncesi varsa aklınızda sorun olabilir diyorum bide şunu ekliyim ilk cümlede farz edersek durumu sen daha üni görmemişsin demektir.
00 Yorumla
+1 yılSenin yasin cok onemli. Sen 17ken o 17siyle ucurum var demektir...
10 Yorumla
+1 yılbunu ancak yasayarak gorebılırsınız ama onun olgunluguna sen ayak uyduruyorsan sneınde yasına o ayak uydurecaksa gayet guzel. ama aynı evde sorumluluk altına gırmeden yasamdıkca kımseyı net tanıyamssın.
kac yasında sevgılın?010 Yorumla
Soran+1 yıl35 yasindA
- +1 yıl
yası cok degıl ama sen 18 ın altındasın sanırım
Soran+1 yıl18 yasindayim
- +1 yıl
kfa yapınız denk bıle olsa senın ve onun hayat tecrubesı bır degıl bılmıyorum sorun cıkrtırmı?
Soran+1 yılCikmaz gibime denk geliyor
- +1 yıl
nasıl zman gecııyorsunuz neler yapıyorsunuz?
Soran+1 yıl1 bucuk senedir birlikteyim. Birkez bile ayrilmadik. Sogumadik cok iyi uyum sagliyoruz birbirimize. şu an gizli herkes bilmiyor. Ben oyle olmasini istedim. Cunku insanlar beni biraz korkutuyor. Tepkileri nasil olucak yakin cevrem onun cevresi nasil karsiliycak diye düşünüyorum. Ve biraz zamana birakmak istedim. Yine disari cikiyoruz sinemaya yemege disariya gidebiliyoruz gizli kacamakta olsa onunla beraber vakit gecirmeyi seviyorum. Çocuk ruhlu yeri geldiginde. Koca adammis gibi davrannmiyor. Yeri geliyor ben ona ayak uyduruyorum yeri geliyor o baana. Böyle
- +1 yıl
sana karsı saygılı ıse ne guzel
Soran+1 yılEvet oyle yasi büyüklugunden bilmiyorum ama bir kez bile ona karsi saygisizlik yapmadim. Agzimdan bir kufur bile cikmadi. Onunda bana karsi tabi. Ama kendi yasitlarimla da cok iliskim oldu ama yapamadim. Hep bir sacma nedenden dolayı kavga trip kiskanclik krizleri cok cocukca geldi hep ya da ben yasima gore fazla olgunum. 35 olsada seviyorum. Aşığım isterse 40 olsun farketmez
Soran+1 yılMesaj atamiyorum +2 Seviyesinde olmam gerekiyormus. Analamadim
annemle benim aramda 18 yaş var lan.
bende hayatımın aşkını neden bulamadım diyorum meğer daha altı bezleniyomuş.
17 yaş nedir lan.23 YorumlaAdam yaşlandığında sen en güzel çağında olacaksın. seks istediğinde adam sana bişe yapamayacak sende onu boynuzlayacaksın.
Daha cinsellik yaşamadık demişsin. Ama inan bana yakında adam seni becerecek sonrada başka çıtır bulacak sana yol verecek.10 YorumlaBence sorun olmaz onemli olan yas yeterli, Mutluysan sorun yok zaten yasamadan da goremezsin.
02 Yorumla
Soran+1 yılZamana biraktim bende teşekkür ederim
Benimde öyle. Yirmi yaş var. Ben korkmuyorum ya. Zaten ilerisinin olacağını nerden biliyorsun ki, ölüm her an gelebilir. Seviyorsan seviyorsundur. :)
03 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklisin :)
- +1 yıl
Aileniz bu konuda sıkıntı oldu mu? İkna edebildiniz mi? 20 yaş demişsinizya. Bizde de 17 yaş var ikna etmeye çalışıyoruz.
- Aşk İlişkileri konusunda 354 cevap paylaştı.
+1 yılYahu k. bkma ama süpyancılık geliyor bana bu resmen kızı yaşındasın.. Sen bu adamla nasıl bir gelecek görüyorsun oda ilginç.. Bir kere aranızda çok büyük farklar var
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCanim benim sevgilim benden 13 yas büyük ve 8 senedir beraberiz insallah seneye benim okulum bitimce evlenmeyi düşünüyoruz. Siz anlasiyosaniz hic sikinti yok bence.
01 Yorumla
Soran+1 yılInsallah hayirlisi neyse sizin icin o olsun. Benimkide ciddi dusunuyor. Ben istesem hemen evlenmek istiyor. Bende istiyorum. Allah herkesin kalbine gore versin..
olgun erkek seviyosundur, erkekler 50sine 55ine kadar bakimliysa karizmatikligini korur ama sen 33 35 yasindayken karsinda her konuda teklemeye baslayan erkek ister misin bunu dusun
11 Yorumla- +1 yıl
erkeklerden bizden daha sansli adam bakimli ve sportifse sorun olmaz , ayrica alir vigrasini isini gorur sizin mantiginiz hep baska yere calsitigi icin
evet olur sen 30 o 47 olunca anlarsın durumu şimdi atara atarda ozman ne atacak sen azgın döneminde
10 YorumlaSorun şu ki sanırım babandan yeterli ilgi görmemişsin.
10 Yorumla
+1 yılinşallah olmaz ama bir gün olabilir neden olmasın her ilişkide olabilecek durumlar ve sorunlar olabilir
10 Yorumla
+1 yılhayat senin kardiş. ileride sorun belki cinsellik açısından olur. yaşı ileleyince performansı düşer. yok bu o kadarda önemli değil dersen devam et :)
01 Yorumla
Soran+1 yılOnemli degil benim için zamana birakiyorum.
Sorun olmazmı bee güzelim, ilersini hiç düşünüyomusun sen 30 yaşında olgun dolgun afet , sevgilin 50 yaşında... sana ne verebilir ama sen sevgiline bol bol boynuz hediye ederrsin
10 Yorumlaolur. ileride kendi yaşıtın bir yakışklı görürsün gönlün ona düşer. başka da bişi olmaz :D
ya da sevgilin senden daha gencini ister :D :D00 Yorumlaşimdi olmaz ama 10-15 yıl sonra büyük sıkıntı olur... Şimdi ikinde sağlamsınız, o teklemeye başlayında sende cızılamaya başlarsın...:)
00 YorumlaBana göre 5 yaştan fazlası olmamalı. Sen bu ilişkiye başlayarak büyük hata etmişsin.
07 Yorumla
Soran+1 yılHimmmm ne yapmaliyim. Ayrilmali miyim?
Soran+1 yılSordum zaten problem olabilir. Yol yakinken donelim bu isten dedim. Benim icin problem yok sen sıkınti etme ben seni seviyorum. Mutluyum huzur buluyorum. Seni kaybetmek istemiyorum dedi. Kimseye verecek hesabim da beni ikimiz ilgilendirir. Sadece benim yanimda ol millete beraber göğüs gerelim dedi. Gerisi kolay biri birsey dediginde kapimi kapatir evime girerim kimse karisamaz dunyaya bir kere geliyorum. Mutlulugu buldum. Kimsenin elimden almasina izin veremem bu hayatta keske demek istemiyorum diye soyledi. Bunlari dusununce mantiklida geliyor. Bende seviyorum kaybedersem toparlayamam kendimi cok aci cekerim. :(
Soran+1 yılPeki sagolasin
- +1 yıl
ali agaoglu zengin yasi 65 ama karisina bak yasi kac , onlara laf soylenimiyor degilmi cunku zengin medyatik biri , ama bizim gibi halktan biri olunce hemen ileride sorun olur,
Aşk İlişkileri konusunda 801 cevap paylaştı. Doğacak çocuğun tipini merak ediyorum bu yas farkini ogrenince. d
00 Yorumla
+1 yılsen 30 yaşındayken o 47 yaşında ununu elemiş eleğini asmış olacak.
çok basit mantık.00 Yorumlabence yaş farkı fazla... 3,4 yaş farkı normal 6,7 ye doğru uzar ama 17 aşırıya kaçmış evlendiğinizi düşün o senin deden gibi olur 10 sene sonra:S
00 Yorumlauyum sağlamak imkansız. 50 den sonra pil biter sende yeni şarj etmeye başlar. buda aldatmaya yol açar.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOlmaz canım inşallah evlenirsiniz de mutlu olursunuz
02 Yorumla
Soran+1 yılInsallah tesekkur ederim
Cevap sahibi+1 yılRica ederim
+1 yılkızı yaşındasın resmen.. nasıl tanıstınız peki
14 Yorumla
Soran+1 yılYaaa bunu anlatirsam yuh dersiniz. Cekiniyorum acikcasi boşverin
- +1 yıl
anlat merak ettim şimdi...
- +1 yıl
anlatsa ne olacak ki , size ne ya , kiz mutluysa , birinizde demiyorsunuz ki sen mutluysan huzurluysan bize laf dusmez
Soran+1 yılBenim tiyatro hocam oluyor kendisi. Bir sabah ekipce yemege gittik. Ve bakislari bana cok farkliydi. Benimde o gun moralim bozuk. Keyfim yoktu. Ve neyin var diye sordu. Birseyim yok dedim. Bulustuk ve yakinlasmaya basladik. Ilk zamanlar tabi cok zorladim. Hocam ken sevgilim oldu. Acaba dedim beni oyaliyor mu. Ama cok iyi zamanla sana asik oldum dedi. Okul harcligimi falan hep o verirdi. Canim birsey istedigimde yaptirip getirirdi. Ailesine kadar söyle di ve benimle ciddi dusunuyor 1 sene sonra herkese acikliycaz o yuzden buraya yazdim fikirlerinizi merak ettim. Nasil tepkilerle karsilacim diye. Iste böyle ters tepenler olucak saygı gösterenlerde
+1 yıl35 yaşındaki adam senii kullanıyor... alacağını alacak haydiiii kapı diyecek :D gerçekçi olmak lazım... nerdeyse baban yaşında :D senle sadece istediğini almak için beraber olur.
00 Yorumlasenin yaşın kaç öncelikle
14 Yorumla
Soran+1 yıl18 yaşindayim
Soran+1 yılAnnem biliyor.
Aşk İlişkileri konusunda 10,8b cevap paylaştı. Neredeyse baba yaşında, ileride kesin sorunlar çıkacak, kendi akranlarına dön.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılCinselllik yaşadınız mı?
12 Yorumla
Soran+1 yılHayir seni istemedigin birseye zorlamam. Allah korkusu var ne zaman evleniriz o zaman benim helalim olursun demisti
+1 yıl3o yasında gezmek isterken o 47 yasında belinden dolayı oturur evde ve daha bircok sebep
00 Yorumlababanl ayni yasta hemen hemen bisey demiyorum bence fazla o ileride daha durgun olucam yasi geregi sen genc kalcksn duaun bunlari pek+saglikli segl
00 Yorumlaarada bir sen daha var yani kısacası sen 18 en o da35 falan sanırım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOha bence olur evlendıgınız zaman hem sağlık acısından hemde diğer yönlerden
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılyapma güzelim yapmaaa
10 Yorumla
+1 yılBencede Götürür Yani :)
10 Yorumlasen kaç yaşındasın o kaç yaşında?
02 Yorumla
Soran+1 yılBen 18 sevgilim 35
Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. seviyoprsan ailende biliyorsa bence dert etme
02 Yorumla
Soran+1 yılAnnem biliyor ve seviyorum. Yaslida gostermiyor. Tum genclere tas cikarir. En fazla 28 gösteriyor. 35 oldugunu ogrenince inanamamistim. Peki tesekkurler
Sen sorun etmezsen kimse sorun etmez edemez
00 YorumlaŞimdiden teselli : Zamanla unutursun :D
00 Yorumladostum anormal fark var yaş olarak ama sana kalmış
00 YorumlaYaş farkı çok bence en fazla 10 yaş olmalı
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 753 cevap paylaştı. Çocuğun babasına dede der :D
10 Yorumlaİlerde? Bnce ilerde adam rahmetlik :)))))
00 Yorumla
+1 yılDul kalmayı sorun etmiceksen sıkıntı yok.
00 Yorumla
+1 yılbaban yaşında adamlamı birliktesin?
00 Yorumla
+1 yılsen 40 olduğunda o 57 olur :)
00 Yorumla
+1 yılkolay gelsin ne diyim :D
00 Yorumlabu kadar yas farkını ben doğru bulmuyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılmemleketin çivisi çıkmış :D
00 YorumlaGaliba onun çocuğu gibi duruyorsun yaninda
02 Yorumla
Soran+1 yılÇocuk gibi gostermiyorum. Anlatamiyorum yaa o da zaten 35 falan gostermiyor. Yasini ogrendigimde inanamamistim. 35 olduguna yuzunde ufacik kırısıklik sarkma falan yok. 28 gibi duruyor. Yan yana geldigimzde kimse anlamiyor. Cok buyuk yas farki oldugunu
- Aşk İlişkileri konusunda 17,9b cevap paylaştı.
+1 yılinşallah olmaz
10 Yorumla - Devamını Gör (11)
Devamını Gör(56)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilimle aramda 17 yaş farkı var. 1 buçuk senedir birlikteyiz bir kez bile ayrilmadik. Gayet güzel ilişkimiz var. Sizce ileride sorun olur mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar