Sevgilimle aramda 17 yaş farkı var. 1 buçuk senedir birlikteyiz bir kez bile ayrilmadik. Gayet güzel ilişkimiz var. Sizce ileride sorun olur mu?

Sevgilimle aramda 17 yaş farkı var. 1 buçuk senedir birlikteyiz bir kez bile ayrilmadik. Gayet güzel ilişkimizi goturebiliyoruz. Sizce ileride sorun olur mu?
Sevgilimle aramda 17 yaş farkı var. 1 buçuk senedir birlikteyiz bir kez bile ayrilmadik. Gayet güzel ilişkimiz var. Sizce ileride sorun olur mu?
Cevapla