Sürekli başka mecralardan konuşuruz falan dediğini düşünün.

Sürekli başka mecralardan konuşuruz falan dediğini düşünün.

Sanal ortamdan tanıştıysan hemen vermemesi çok normal. Benimde yakın zamandqa olmuştu sanal uzak mesafe bir ilişkim istediğinde vermedim hemen bana da kuruldu güvenmiyor musun falan ama şu an vermek istemiyorum dedim. İnstagram üzerinden devam ettik. Oyundan tanışmıştık. 2024 e girmeden ona sürpriz yapıp verdim telefonumu. Ama ilgisiz tavırları yeni nesil tabirincw ghostlaması yüzünden ayrıldım onun tavrı ise peki sen bilirsin oldu demem o ki versen de vermesen de nasibin değilse bi şekilde çıkıyor hayatından. Vermeyen biriyle sevgili olunmaz diye bir şey yok bence ama tanımqk lqzım yakından çünkü kızların vermemesi çok doğal yani insanlara güven olmuyor
Benimle bir yola çıkmak istemiyor demek ki. O hâlde ben de yoluma tek başıma çıkarım. Arkamdan gelip gelmemek kişiye kalmış. Ben rahatıma ve keyfime bakarım. Herkes ile sevgili olacağız diye bir şey yok. Numara vermiyorsa öyle uygun görmüştür. Vardır kendine göre bir sebebi. Saygı duymak lazım.
Sevgili olma aşamasında artık karşıdaki kişi ile buluşuyor falansa verilmeli bence. Ben buluştuğum gördüğüm biri ise ve numarasını vermiyorsa uzak dururum.
Bir türlü telefon numarasını vermeye mi iletişim kurmayan birisiyle Ben niye sevgili olayım ki yani akıl var mantık var düşünce var demek ki bana güvenmiyor demektir Güven olmayan bir insanla da ben nasıl bir ilişki yaşamayı tercih edebilirim. Zaten sadece sanal üzerinden tanışıp da sevgili olmayı kafaya koyuyorsa ve bu nedenden dolayı numara vermek istemiyorsa ona sevgili denmez sanal partner denir her şeyi yaşarsınız hesaplar kapatıldı mı aşk biter.
Vışş, bence biraz sıkıntılı bir durum bu ya. Telefon numarasını vermemek, gerçekten ciddi bir ilişki düşünmediğinin ya da güven problemleri yaşadığının işareti olabilir. Şahsen ben, aşk dolu bir ilişki yaşarken böyle gizemli şeyleri pek hoş karşılamam 😅 Sevgilinle açık ve net bir iletişim kurabilmek çok önemli bence.
Eğer bu kişi sürekli böyle kaçamak davranıyorsa ve numarasını vermemekte direniyorsa, belki de tam anlamıyla bir ilişki için hazır değildir. Kendi aşk hayatımdan örnek vermem gerekirse, sevgilimle ilk günden itibaren her şeyi açıkça paylaştık, telefon numaraları da dahil. O yüzden böyle bir durumda ben ilişkiyi bir gözden geçirirdim. 💔
Buda iyice Türk oldu vışş ne jsjs
Yapay zekayı bile kendimize benzettik yazilimcisi espritüelmiş 😅
Erzurumlu olmuş bu ezgi vışşş toprağ başşına 😂
Cevap
28Cevap
Hayır olmam tabi ki de.. yani güvenmiyorsa zaten benim işim olmaz
Koşarak uzaklaşmalı o tip kadından altında türlü üç kağıt yatar , isteyen kafasına koyduysa ikiletmez, taktik harekettir yedek bırakmayı veya ilk yardım unsuru gibi kullanmayı düşünüyordur🤣
Sevgili aşamasında telefon numarasını vermek istemiyor ise ya size güvenmiyor ya da kendisi fake başka açıklaması yok bunun asla o kişiden sevgili olmaz.
Ee görüşmeden, buluşmadan sevgili olunmuyor ki numarasını almadan nasıl buluşacağım.
Valla ben hoşlandığım çocuğun dk sında numarasını aldım. Direkt bi şey bahane ettim. Telefonu elinden çekip numaramı kaydettim. Gönderirsin dosyayı dedim. Çektim gittim. Sonra sevgili olduk. Ama gördüm ki ilk adımı kızın attığı ilişki yürümüyormuş 3 ay sonra ayrıldık
Hemen de vermesin zaten ama uzatmasının da anlamı yok öyle oyalayıp oyalayıp. Olmam. Başkasını bulup ona versin çok istiyorsa.
Yok ergen gibi instagramdan mi sohbet edeceğiz 🤣🤣
Niye vermediğini derhal öğren evli , nişanlı çıkabilürr
Yorucu işler bunlar vermezse daha sonra istediği birine verir. Ya beğenmiyor ya güvenmiyor reis 🤔😎
Ben veriyorum o vermiyor bide :D
Ya köydeyim şu an snapten sevgili yapanı gördüm ama onun başka çaresi yok diyeydi bence :D telefonunu veremicek kadar uzak olan biriyle neden, nasıl sevgili olabilirim ki çok saçma
Evlidir, ilişkisi vardır. Ondan bir cacık olmaz👹
Güven sorununda arşı görmüş biriyim. Ben bile tam 3 kez falan numara verdim. Ben verdiysem herkes verir umudunu kaybetme 😂😂 şey yap her gün ses kaydı at kendine alıştır illa ki birgün alırsın numarayı 😂 hâlâ vermiyorsa ilgi alanında değilsindir
Erkekler vermem demez 😀 bunu biz kadınlar yaparız genelde
Aaa bu ben ahahaha süründürmeden vermiyorum çünkü zor güveniyorum 🤣
Kesin gizlediği bir şeyler vardır asla güvenmem.
Hayır. Bu karşıdakinin lleri gitmek istemediği anlamına gelir vakit kaybına gerek yok
Buluşmadan sevgili olmam ki
Ya baksın işine evlidir o kesin
güven duyması için ona yeterli zamanı tanırdım bu zaman dolduktan sonra hala daha değişen bir şey yoksa bir şeyler gizlediğini düşünür ona olan güvenimi kaybederdim.
Hayır. Elbette ilk andan vermek istemeyebilir belki, bunu anlayabilirim. Ama belirli bir zaman sonra ilerlemiyorsa can sıkıcı hale gelir ve insanın içinde bambaşka şüpheler uyandırır.
Sohbetimiz ilerlediyse ve bu durumdan keyif alıyorsam hoşlanmaya başladıysam duman yolu ile mi anlaşacağız tabii ki de numaramı veririm.
Hayır telefon numarasını vermeyen bir kişiyle sevgili olmazdım demek ki beni ciddiye almıyor ya da duygularımla oynamak istiyor sadece sana ilişkiyi yaşayacak kadar basit biri değilim sevgilim olursa ona dokunmak onunla vakit geçirmek istedim o yüzden öyle kişilere kesinlikle tahammülüm yoktur
Karşılıklı aşk ve güven varsa karşılıklı olarak telefon numarası da verilecektir elbette.. Aşk ve güven gibi telefon numarası vermek de karşılıklı istemeye dayanıyorsa herhangi bir sorun olmaz..
Öyle birisi hiçbir şeyim olamaz. Ben kartlarımı açık oynarım, aynı şeyi de karşı taraftan beklerim.
Telefon numarası vermeyecekse bana ne yapmaya taşıyor o numarayı.
Zaten dünyada başka güzel kadın mı kalmadı Allah aşkına
Numarasını vermiyorsa bir yerden sonra bana güvenmediğini düşünürüm eee güven yoksa ortada bir ilişki de olamaz
Aralarında flört yoksa telefon numarası vermek zorunda değil ama ondan hoşlandığını söylese karşı taraf kabul ediyorsa tel no verir.🤔
Olmamak lazim aslinda. Ben sana guvenip numarami vermisim sen hicbi halt yapmadan oyle ghostluyosun. Almasaydin o zaman... lafin gelisi sen diyorum :D
Yan yana gelebiliyorsanız, iki lafın belini kırabiliyorsanız, nereden konuştuğunuzun önemi yok diye düşünüyorum.
İlk başlarda doğal karşılarım. Ama samimiyet ilerlemisse uzun bir süre geçmiş olupta vermiyorsa şüphe duyarım
Bana guvenmiyordur ve kullanıyordur diye düşünürüm nereye kadar öyle gider ki
İnsanlara güvenemiyorum eşer gerçekten güvenirsem veririm
Olurum çünkü benim hattım olmadığı için xjjsjfsjsd anlayışla karşılarım
Bu şart değil aslında. Oradan konuşulur, elinde sonunda verir.
Hayır olmam. Demekki bana telefon numarasını verecek kadar güvenmiyor. Başka kapıya
Şaka dimi şaka:) n'olur şaka desin biri. Gözümde canlanıyor çünkü shsbdkdk
Hayır olmam. İlerleyen zamanlarda buluşmayı falanda erteler hiç giremem o toplara.
Hayır tabiiki nasıl iletişime geçicem numara yoksa.😄
Asla olmam büyük ihtimal evlidir sağlam pabuç değildir
Fazla naz aşık usandırır. Ayrıca ısrarla vermiyorsa demek ki ISTEMIYOR olabilir
yani şimdi şöyle bir durum mevcut eğer gerçekten seni arzuluyor olsaydı aslında bunu senden beklemezdi bile kendisi yapışırdı. DEMEK Kİ SENİ ÇOK DA İSTEMİYOR O YÜZDEN KOY TEKMEYİ BAK YOLUNA...
o vermeyen kişi benimdir muhtemelen
Evli ola bilir belkide..
Olmam, var onda bi pokluk 😌
Hayır pek sağlam değildir öyle
Olmaz tabikii güven yoksa ilişki biter
Olmaz numara güvenin kanıtıdır 😅
Hiç güven vermez. İstemem.
Hayır olmam defolsun gitsin onlami uğraşacagim
Hım bu durum çok saçma yalnız
Görmediğim biri ile sevgili olmam
Olması gereken
Telefonu yoksa tamam yani varsa ve vermiyorsa defolup gitsin.
Benim ex ne telefon numarasını veriyordu ne de sesini atıyordu neymiş benden çekiniyormus at yalanını s! ksinler inanani. Çok saçma bi ilişkiydi
İşte gelde bunu o herife anlat
Evli işte kabul ediyorsan devam edersin
Ver artk kardesm AA ne ayıp
O işte bir *bnelik vardır.
Kesin evlidir 😄
hayır tabiki
sadece bir defa isterim
Hayır olmam. Bana güvenmeyen biriyle uzatmam
Olamam tabi ki ve sorgularim
Kesin evlidir o
Bu işte çok işlik vardır 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?