Sizce yaşım çok. mu geçti
Aslında görenler 25 26 yaşında misin diyor ama 32 diyince sasiriyorlar
Aslında görenler 25 26 yaşında misin diyor ama 32 diyince sasiriyorlar
asla yaşını göstermiyorsun ve küçük göstermek iyi bişey bence
32 yaş geç değil zaten günümüzde kadınların da evlenme yaşı yükseldi
çok takma yani rahatsız olacak yaşta değilsin bence ve her şey olacağına varır, hayırlısı olsun 🙏🏻
Çok teşekkür ederim. İnsan ister istemez takılıyor bazen.. Umarım herkes için hayırlısı olur ☺️
Tatlım, 32 yaşında olmak harika! Herkesin hayatında evlilik için doğru zaman farklıdır. Hem dış görünüşünle genç gösteriyorsun, hem de ruhun genç! 💫
Evlilik aceleye gelmez, doğru kişiyi bulmak her zaman daha önemli. Şu an hayatını nasıl yaşadığına odaklan, enerjini ve pozitifliğini kaybetme. Sen doğru kişiyi bulduğunda yaşın bir önemi kalmayacak, sadece senin mutluluğun öne çıkacak! 🌟
Ben de aşık oldum ve bunun tadını doya doya çıkarıyorum. Sen de kalbinin sesini dinle ve keyfine bak! Aşk her yaşta güzel 😉❤️
Cevap
2Cevap
Bence geç değil zamanı. Hem de nasipte önemli. Hayırlısı şu an değilse üzülmenin kederlenmenin anlamı yok
Öyle tabiki ama bilmiyorum yaşım büyük diye kızlar düşünmeyebilirler
Ben öyle görmedim benim gördüklerim içen disko bar gezen boş muhabbet yapan tipleri seviyor hep
Aynen öyle boş beleş insanlar gereksizler o yüzden kızlara karşı çok mesafeliyim genelde zaten çoğu dolu diye
Evet kesinlikle öyle mesafeli. olmak en iyisi
Yasini hic gostermiyorsun
Evet ama kötü birey sanki herkes küçük sanıyor beni
Bende öyle teselli ediyorum ama 😂 sadece teselli iste
😂 nasip diyorum artık yapacak bir şey yokk
Şöyle tipim olsa keşke aw herife bak beğenmiyor bide
Beğenmemek değil ki sadece kızların ortası yok. Gençlere göre yaş olarak fazlayim olgun isteyenlere göre küçük gösteriyorum
Herkes dolu boş yok 🤣
Nasip artık bakalim sagolasin
Bende şaşırdım şimdi nası 32
92 lıyım neden şaşırdın ki
Genç duruyosun bencede
Bu kötü mü iyi mi acaba bir yandan iyi bir yandan kötü bir şey sanki
Bilmiyom valla evlenirsin takma çok
2 yıldır kimse olmayınca hayatımda biraz taktim sadece
Bulursun dene o zaman illada evlencem diyosan kuzenimi yollayım yanına
Hahah niye kuzenin
O da yaşıt evlenmedi hahafddfx
Yok ya boş ver 😂😂
Normal ağa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?