Bu yıl otuz bir yaşıma girdim ama evlenmek isteyeceğim biri yok hala hayatımda sizce evlilik için geç mi kalıyorum?

Yeni birisini bulmak, tanımak, evlilik kararı vs zaman isteyen şeyler. Belli bir yaştan sonra daha da zorlaşıyor sanırım çünkü seçicilik de artıyor.
Mimarım fakat çalışmadığım için sosyal bir ortamım da yok ve görücü usulü zaten istemem. Etkilenmediğim, karakterini kendime yakın bulmadığım bir evlilik bana göre değil...
Sizce geç mi kaldım?
Bu yıl otuz bir yaşıma girdim ama evlenmek isteyeceğim biri yok hala hayatımda sizce evlilik için geç mi kalıyorum?
Cevapla