Eskiden herkes güzel kızsın derdi. Şimdi herkes çok tatlısın diyor. Çirkinleştim mii?

Anneme belirttim bunu ve bana "hayır eskiden güzelliğinle ortaya çıkarken şimdi tatlılığınla ön plana çıkıyorsun" dedi. Haklı mı

Eskiden herkes güzel kızsın derdi. Şimdi herkes çok tatlısın diyor. Çirkinleştim mii?
Cevapla