1 yılKendine bakmayı seviyorsan güzel olmak mümkün. Yüz hatları fizik konusunda eğer seni mutsuz ediyorsa estetik işlemler yapabilirsin. Bunu ama başkası güzel bulsun diye yapmamanı öneririm. Çünkü zamanla sende takıntı haline gelir. Bu sefer kendi özümde kalsaydım diye keşkelerin olur.
02 Yorumla
Soran1 yılKüçüklükten beri buda pek çirkin denilen biriyim takıntılı olmam normal bence hem kendimi hiçbir zaman beğenmedim estetik hayalleriyle büyüdüm hep
- 1 yıl
O zaman kendini sen beğenmiyorsan yapacakların kendin için olmalı. Fakat artık güzelleşmek için her anlamda skala çok geniş.🙂
En İyi Cevaplar
1 yılHayatım aynada gördüğümüz şey dünyalar güzeli de olabilir hiç ilgi çekmeyen biri de olabilir. Öncelikle bilmen gerekiyor ki aynada mükemmel güzellikte birini gören de hiç güzel olmayan birini gören de bunu kendisi seçmedi. Dünyaya gelmeden önce Mevla tarafından tıpkı bir kağıda çizilir gibi çizilip dünyaya gönderilen bir şeyin suçlusu yahut sorumlusu olarak kendini görmen kendine en büyük haksızlık olur. Bir kere herşeyden önce bu beden bizim değil, kıyamete kadar bize korumamız için emanet edilen şeyler. Saçımızı gözümüzü elimizi kolumuzu bunların hepsini bizimmiş gibi sahipleniyoruz ama bunlar bizim değil bunlar yaratıcıya ait onun eseri. Verdiği güzellikleri sakınmamız için bize vermiş, sakınamayanlardan da verilen tüm güzelliklerin sonsuz hayatta geri alınacağı bildiriliyor Kuranı Kerim'de. Keza bunun tam tersini düşünürsek verdiği her şey sınav olduğu gibi vermediği her şey de sınav oluyor ama şöyle düşün eğer aynada gördüğün mükemmel güzellikte biri olsaydı senin onu korumak için sınavın kat be kat daha ağır olacaktı. Belki de Mevla koruyabileceğini düşünmedi. Seni sen farkında olmadan senin nefsinden korumaya çalıştı
30 Yorumla
Güzellik evet önemli olduğu yerler var. Ama bi insan seni sevdiğinde zaten her şeyinle karakterin huyların hepsini kabullenerek sevmeli. Ne güzeller vsr beş para etmez karakteri var insan öyle biriyle beraberse hayat zindan oluyor o adama veya kadına. Sen öyle harıka olucam algısında olma. Maalesef birde bu hayatta güzellik algısı 50-55 kıloda sınırlı olmaya başladı oda ayrı sacmalık. Ben görüyorum mesela cok aşırı güzel olmayan bir kız saçlarına özen gösteriyor birde dogru giyiniyor ve ilgi çekici oluyor yanindaki erkekte onun gibi bakımlı önemli olan dogru giyim ve kendıne bakabilmek. Biri seni begensin diye degıl kendın için yap. Kaşları dogru orantılı aalan yerler var öyle yaptırabılırsın istersen azıcık bi dudak dolgusu. Burun ameliyatı olabilirsin yüzü değiştiriyor.
00 Yorumla
1 yılHerkesin beğeni algısı farklı ama bazıları daha seksi beğenir bazıları daha masum. Eğer biraz daha kadınsı durmak istiyorsan spor falan yapabilirsin ama çok fazla kendini değiştirmeye çalışma yaratılış gereği herkesin vücut özellikleri vardır. Eğer çok fazla bunu düşünürsen özgüvensiz olursun ve karşındaki de bunu farkeder. Ne kadar tatlı kadınlar var seksi değil ama evli veya sevgilisi var dediğim gibi herkesin güzellik algısı isteği farklı.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, önce bir derin nefes al ve şunu unutma: Tatlı olmak, içinin güzelliğinin dışına taşmasıdır! 🌸 Ama seni anlıyorum, her zaman "güzel" damgası almak istersin, gayet doğal bu. İşin püf noktası ise dış güzellikten ziyade öz güven! Çünkü kendine ne kadar güvenirsen, insanlar da seni o kadar ışıldar görür.
Kendi ışığını parlatmaya odaklanabilirsin. Cilt bakımını düzenli yap, çünkü sağlıklı bir cilt, güzellik algısını oluşturmanın temel taşlarından biri. Kış ayında sağlıklı bir cilde ulaşman için nemlendiricini asla ihmal etme. Saçlarını yüz şekline uygun bir tarzda kestirebilir ya da doğal bir renkle boyatarak küçük bir değişiklik yapabilirsin. 🦋
Makyajla eğlen! Mesela kış aylarında sıcak tonlar, hafif bir parıltılı göz makyajı ve doğal tonlarda bir ruj seni harika gösterebilir. Tüm bunların ötesinde, doğru duruş ve kocaman bir gülümseme her zaman süper etkili bir güzellik sırrıdır, unutma! 💕00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı.
1 yılKesinlikle kaş şeklini değiştirerek işe başla o kadar etki ediyormuş ki anladım
13 Yorumla
Soran1 yılKaşlarımı aldiriyorum düzenli
- 1 yıl
Önemli olan temizletmek değil yüz şekline göre kaş alıyorlar onu kesinlikle denemen tavsiye ederim insanın bakış şekli bile değişiyor
- 1 yıl
Kendimize yakisan kas seklini nasil bulabilriiz
Gizli Üye(30-35)1 yılMiranda kerr, barbara palvin gibi baby face suratlar tatlı ama cekici degil isin gercegi. Hele ki miranda kerri zamaninda cok begenirlerdi ama cocuk gibi surati vardi. Ha ama guzel mi derken bu isimler fena degil guzeller. Tatli guzeller. Sende boyle olabilirsin belki guzel demeye dilleri ve kiskancliklari yetmiyordur. Ha yenilerden ahsen eroglu muydu deha da oynayan kizil sacli kiz. O kiz da mesela. bence guzel degil ama tatli sempatik. Bu da kotu bir sey degil ya. Guzellik bir gun gider ama tatlilik, sempatiklik, beden dili ses tonu konusma tarzi diksiyonu vs ile sempatik guzel duran kizlarda var.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılÖncelikle, herkesin güzellik anlayışı farklıdır ve gerçek güzellik sadece dış görünüşle ilgili değildir. “Tatlı” olmak, içindeki samimiyet, sevgi ve pozitif enerjini yansıttığının bir göstergesidir. Yine de dış görünüşle ilgili değişiklikler yapmak istersen, önce kendini nasıl hissettiğine odaklanmalısın. Kendi tarzını bulmak, bakımlı olmak, sağlıklı yaşam tarzı benimsemek ve kendini sevmek de güzellik anlayışını etkileyen faktörlerdir. Kendini dışarıdan biri gibi görmek yerine, kendine odaklanarak daha özgüvenli hissedebilirsin.
10 Yorumlaİnsanlar duygusallar; içgüdülerine, genetiklerine ve hormonlarına yenik düşen canlılardır.
Başka bir insanı hep dış görünüşüne göre yargılarız. Erkeklerden de uzun ol, iri ol, yakışıklı ol, statü sahibi ol, ağır ol, algısı beklenir öyle olunca da eğlenceli ol, kaslı sevmem ben, o kadar uzun adamı ne yapcam vs vs insanlara bakarsan karman çorman bi'şey olursun
Evet güzel denmesiyle biraz uzak ama güzellik algılarına takılma diyorum herkesin güzel anlayışı başka43 Yorumla- 1 yıl
Bence dee
- 1 yıl
😊😊😊
Gizli Üye(25-29)1 yılÇocuk gibi suratım var demişsin güncelleme de yani toplum güzellik algısına göre güzel değilsin ama benim gözümde güzelsin demek istemiş topluma göre estetikli kadınlar hep güzel gelir oysaki doğal ve çocuksu kadınlarda güzeldir doğal güzelliğin ya da çocuksu güzelliğin vardır onu demeye getirmiştir çirkin değilsin yani
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBenim bir arkadaşım çok güzel aynı sibel can gibi, bebek süratliydi. Diyordu ki herkes beni çocuk gibi görüyor. Daha kadınsı olmak istiyorum. Makyaji abartıyor, giyimini daha kadınsı giymeye çalışıyordu. Bence bebeksi olmakta güzel. İlla seni güzel bulan birileri vardır. Herkesin bir tipi oluyor. Başkasının çok yakışıklı çok güzel dediği bana hiç hoş görünmüyor çoğu zaman.
30 YorumlaSeni hiç görmedim ama güzelsin, güzellik göreli bir kavram , mesela Birgün bir erkek seni görür, sana tutulur ve seni görmeden duramamaya, senin için yanıp tutuşmaya başlar, insanların ne düşündüğünü önemsersen onlar için yaşamış olursun, sen bakımlı ol , kendine güven, kendine saygı duy yeterli. Çok güzelsin bunu unutma 😊😊
12 Yorumla
Soran1 yılHiç sanmıyorum ama teşekkürler
- 1 yıl
Güzelsin, Güzellik çok abartilan bir konu, ben öyle düşünüyorum. Kız çok güzel, istediği kişiyle evleniyor ama aldatiliyor. Zaten guzellik gecici bir olgu. Hiç sanmıyorum demişsin ama dediğim gibi birine denk geleceksin, göreceksin. Söylediklerime inanmıyorsan, gel tanışalım?
Bence bunları hiç önemseme , sadece sen nasıl olmak istiyorsan kendini hangi tarz da mutlu hissediyorsan. Bana da çok güzelsin tatlısın dikkat çekiyorsun ama havalı değilsin diyor di iş yerindekiler. Yani niye havalı olayım ki, ben böyle seviyorum kendimi mesela
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılGüzel olmak insana birsey katmiyor emin ol benden kat kat cirkin olan boyu kisa olan kizlar var öyle guzel hayat yasiyorlarki kocalarida var parali ama onlardan kat kat guzel olan ben sevdigim adam tarafindan terkedildim guzellikle olcak iş deyil anliycagin
10 YorumlaAllahim bu nasil bi söz? Güzel değilsin ama tatlisin? Bi insana denilir'mi!! Bence o kişiler kalb gözüyle bakmiyor, cünkü herkesin bi güzelliği vardir sadece bunu görmek lazim. Pirildayan göz, bazen gamzeli olmak, bazen bi gülüș ama eğer güzellik söyle böyle dersen ve sende o yoksa (hepimiz farkliyiz) inanirsin ama öncellikle aynaya bakip kendine gülümseyip ben güzelim cok sükür demelisin!!
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 758 cevap paylaştı. Tatlı olmak daha güzel her güzel kadın tatlı değil çünkü. Bazisi aşırı soğuk.. Sen kendini olduğun gibi sev..
30 Yorumla
1 yılNice güzel olup yanında hiç insanı güldürmeyen memnun etmeyen şahıslar var. Güzellikten kastın yüz güzelliği ise kasma kendini inan tatlısın demeleri güzelsin demelerinden daha samimidir.
10 Yorumla
1 yılGüzellik olgun kadın özelliğidir. Hem çocuksu durup hem kadınsı duran kadınlar çekicidirde aynı zamanda erkekler için. Sadece tatlıysan kimseye bi zararın yok sempatiksin demekdir. Erkek tatlısın diyorsa aynı zamandada bir çekiciliğin vardır.
20 YorumlaKimseyi memnun edemezsin bu tür konulara takılıp kendine zarar verme gerek yok güzel bakan güzel görür zaten
20 YorumlaYav takma olm seni bu hayatta bir kişi beğenim hayatına alıcak neticede bende senin gibiyim yaşımdan küçük gösteriyom bana da tatlısın diyo kızlar hiçbirinin bir önemi yok o yüzden köy g*te gitsin
14 Yorumla
Soran1 yıl19 um
1 yılKimsenin ne dediğine bakma kendinle barışık ol
20 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 458 cevap paylaştı. walla ablacım keske bi vidyo foto moto koysaydın. nasıl güzel olursun konusurduk üstüne. hem tatlı olmakda güzeldir
21 Yorumla
Soran1 yılHerkesin gormesini istemiyorum burada
Güzellik & Bakım konusunda 341 cevap paylaştı. Yüzüne tek tek baktığında beğenmediğin bir yerin var mı? Yani güzel değilsin derken neyi beğenmiyor olabilirler sence, ben bazen bahsettiğim gibi bakarım.
02 Yorumla
Soran1 yılBurnum genis ve büyük dudağım da aşırı ince bir sürü daha var kusurum
Bakım, giyim, özellikle saç kesimi ve rengi her şeyi değiştiriyor inan.
En son çare estetik. Tabii ki estetik önermem. Çook pişman olabilirsin, öyle kötü estetikler oluyor, öyle yapay dudaklar görüyorum ki tiksiniyorum.
30 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 733 cevap paylaştı. Güzel olmak her şey değil. Güzel olup sevilmeyen bir sürü insan var
10 Yorumla
1 yılherkesi boş ver sen begenen öylede begenir takma birşeyi hayatın tadına bak
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSoruyu okuyup açıklamayı okumadan çocuk gibi duruyosundur, seni cinsel anlamda çekici bulmadıkları için güzel de bulmuyolardır diyecektim ki güncellemede çocuk gibi suratım vae demişsin... Takma kafaya geç yaşlanırsın işte ne güzel
12 Yorumla
Soran1 yılMadem öyle niye cinsllik için kullanmaya çalışıyorlar anlamıyorum
Cevap sahibi1 yılP*dofili ruhlu insanlar
1 yılO şekilde de 1-0 önde olduğun yerler olacak.
10 YorumlaTatlısın demeleri güzelsin de demek oluyor aslında. yinede değişim istersen saç ve giyim değiş kendine güven yeterli.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılOlamazsın benim eşimde aynı yüzü tatlı ama boyu kısa kalçası yok bedeni küçük Seksi durmuyor. Bu beni çok. uzuyor aşık olarak evlendim o an gözüm görmedi aşkın büyüsü geçince pişman oldum
06 Yorumla
Cevap sahibi1 yılInstagram tiktok ve disarid oyle kızlar varkı çirkin kızların işi çok zor onların orantılı vücudu kalçasının güzelliği kıvrımları aklımızı alıyor siradan kızlar oyle mi heryerleri tüylü leke var. Makyaj yapmayı bilmez.
Soran1 yılAbi sen her yere bu yorumu yazıyorsun bu kadar begenmiyorsan git boşan onu begenebilcek biri sürü kişi var tarif ettiğiniz vücuda bende sahibim herkes gayet seksi buluyor saçma sapan algı oluşturmuşsunuz kafanızda gerçekten aşık olsanız bunlar aklınızdan bile geçmezdi
Soran1 yılTiktoktaki kızların yarısı estetikli filtreli disardakiler de ulaşamadığıniz için tatlı geliyor doyumsuzsunuz
Cevap sahibi1 yılBiftek ben mi böyleyim ya bı erkkelere çık bak karısı güzel olmasına rağmen neler neler yapıyorlar ben eismi aldatmam. Yahu neyi Seksi olacak boy kısa vücudu küçük. 165_170 arası boydaki kızla 1.53 boyundaki kız aynı olur mu? Hemde kıvrımları yok
Soran1 yılSenin görüşün bu minyonlar her türlü daha sksi
Cevap sahibi1 yılYa bak 1.65 boyundaki kızlar eğer minyonsa evet daha Seksi
Kediden aslan olmaz, isterse içinde 10 aslan olsun. Elindeki malzemeyle mutlu olmayı öğren, güzel olmaya çalışmayı değil.
00 Yorumla
1 yılFotoğrafına bakmamda mahsuru yoksa bakabilirmiyim merak ettim nasıl gorundugunu
02 Yorumla
Soran1 yılNereden atiyim
1 yılTatlı ile güzel aynı değilmi yaw ne alaka bana tatlı deseler güzel zannederim kendimi
10 YorumlaMinyonsun yani minyonlar eskidikçe güzelleşir
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSağlıklı beslen ve spor yap 3 ayda çok güzel biri olursun unutma zayıfla demiyorum sağlıklı beslen
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKime göre neye göre diyorlar bunu, belki bana göre güzelsindir. Kendini sev herhalinle sev.
10 YorumlaAynısını ben de yaşıyorum ve artık sadece kendi düşüncemi önemsemeye başladım bana güzel değilsin tatlısın vb diyenlerin tipine bakınca onlar da çok yakışıklı değiller sonuçta
10 Yorumla
1 yılBence güzellik bakımla giyimle alakalı, bakımlıysan güzel giyiniyorsan spor yapıp vücuduna iyi bakıyorsan güzelsindir ama hokka bir burnun da olsa bakınsızsan güzel olamıyorsun maalesef.
22 Yorumla
Soran1 yılAşırı bakımlıyim ama yine olmuyo gibi biseyler
- 1 yıl
Güzellik göreceli belki de bu yüzden kafana takıyorsun belkide çok güzelsin
Kendince işte göz tatmini etmeye çalışanlar bu terime kendini uygun görüyor ben kendime göre mükemmelim ve kimin ne düşündüğü önemli de değil
10 YorumlaBu bir kusur değil ki yani illaki beğenilmek mi lazım. Bence kendini güzel gör. bak herkes nasıl güzel görüyor seni
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılresmen aynı ben.. takma bence. bende yaşımı hiç göstermem tatlı diyenler çok oldu ama güzel diyenlerde oluyor güzek bakan seni güzel de görür merak etme
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBunu genellikle hoşlandığın erkekler filan mı söylüyor
02 Yorumla
Soran1 yılEvet
Cevap sahibi1 yılBunu çok fazla düşünme derim. Psikolojinede iyi gelmeyebilir çünkü sürekli düşünmen her insanın kusuru vardır seni beğenmeyen erkeklerinde kusuru var çok kafaya gerçekten takma bence
1 yılGüzellik doğuştan gelir.. kasma salla gitsin..
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSanırım uzun vadede beğenebileceğin birisini bulmak önemli. Bir süre önceki zevklerinle şimdiki çoğu zaman uyuşmuyor. O zaman istediğini şimdi istemeyebiliyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıldoğru insanlarla takılarak, herkesi beğenen vardır
00 YorumlaŞu nur yüzünü bi gösterde ona göre yorum yapalim , ben simdi sıvalı duvara mı yorum yapayım sıvasız duvara mı?
02 Yorumla
Soran1 yılBurdan atamam herkese
1 yılTatlıysan güzelsindir. Hiçbir şeyle uğraşma Türkiyedesin istediğin erkeği yüzde 99 elde edersin
18 Yorumla
Soran1 yıl6-7 kere red yemiş biriyim bilemedim
- 1 yıl
Yaş boy kilo alabilir miyiz
Soran1 yıl19im 156 48
- 1 yıl
Gayet iyi ret yiyecek hiçbir şey yok ortada
- 1 yıl
Nasıl erkeklerden hoşlanıyorsun
Soran1 yılKonu vücut değil zaten yüz
Soran1 yılBelli bir kriterim yok
- 1 yıl
Tanışalım desem
Her insanda guzellik vardir. Gormesini bilene. Senide goren biri olur
10 YorumlaOlsun üzülmeye değmez.
10 YorumlaBiraz dsha büyüynce güzel derler
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 400 cevap paylaştı.
1 yılSaçma. Tatlıysan güzelsindir.
10 Yorumla Güzellik onemli değil onemli olan kalbin guzeliği
10 Yorumla
1 yılestetik yaptır
10 Yorumla
1 yılHem tatlı hem güzel olma tehlikeli bi karışım
10 YorumlaMilletin ağzı torba değil ki büzesin
10 YorumlaBi fotoğrafını atar mısın merak ettim özelden
00 YorumlaHarbi güzel değilsin diyorlar mı lan
11 Yorumla
Soran1 yılEvet
Kiskancliktan demiyorlardir
12 Yorumla
Soran1 yılAlakası yok
Güzel olmayan birinin tatlı olma imkanı yok
20 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 327 cevap paylaştı.
1 yılErkekler kesiyor mu seni?
01 Yorumla
Soran1 yılBazen
Gorsek ona gore oneride buluna ilrisi
03 Yorumla
Soran1 yılGörünce bişey değişmeyecek
Soran1 yılTamam
Gizli Üye(18-24)1 yılSana bunu diyenleri hayatından atarak
10 YorumlaGzel olduk da noldu... Tatlılık iyidir ksma😅
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılBiraz makyaj yapabilirsiniz
00 Yorumla İnsanlar dediğine kulak asma
00 Yorumla- Devamını Gör (20)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer