Herkes çok tatlısın ya da çok sevimlisin diyip duruyor kedimiyim ben neden biride çok güzelsin demiyor ki bu kadar mı çirkinim?

çirkinim sanki herkes tatlı ve sevimli diyor ama biride güzelsin demiyor zoruma gitmesi normal mi?
Herkes çok tatlısın ya da çok sevimlisin diyip duruyor kedimiyim ben neden biride çok güzelsin demiyor ki bu kadar mı çirkinim?
Cevapla