19 yıl oldu nişanlımi kaybedeli yeniden aşık olamıyorum ne yapmaliyim?

Nişanlımi çok sevdim ama ne yazikki kaybettim ve artık ciddi aile baskısı başladı maddi durumum çok iyi kariyer sahibiyim sektörümde ilk 15 deyim bu nedenle yüksek bir gelirim var ailemde bunlari sagladin bir çocuğun olsun yuvan olsun diyor tek yaşamama arkadaş çevremde baskiliyor yuva kurmam için ama ben kimseye birsey hissedemiyorum bunu nasıl. asabilirim
19 yıl oldu nişanlımi kaybedeli yeniden aşık olamıyorum ne yapmaliyim?
Cevapla