Sanırım fırında çalışan çocuğa aşık oldum ben ne yapacağım?

Evimin çok yakınında bir fırın var bir çocuk yeni işe girmiş. Gözlerimin içine içine baktı bir de sırf sıcak ekmek vermek için hamura sekil verip fırına attı. Çok da nazik konuşuyordu ben ekmeği alıp gitme derdindeyken hala konuşmayı deniyordu. Ama övgüvensiz bir insan olduğum için ağzımı açmadım çocuğa teşekkür bile etmedim dönüp gittim ben nasıl o çocukla iletişime geçicem konusamam ki utanıyorum

Sanırım fırında çalışan çocuğa aşık oldum ben ne yapacağım?
Cevapla