Hoşlandığım çocukla aynı iş yerinde çalışıyoruz. O mühendis ben stajyer olarak çalışıyorum. Yaşı çok genç olmasına rağmen (26) şirkette çok sözü geçiyor. Müdürler bile ona laf edemiyor. Patronla arası çok iyi ama yalaka olduğundan değil işine sahip çıktığından dolayı. iş yerindeki stajyerleri asla üst kademedekilere ezdirmiyor. Özellikle beni sürekli koruyor mesela geçtiğimiz salı günü üstlerimizden bir kadın benden çay istedi diye o kadına demediğini bırakmadı bir daha bu kızdan asla işi dışında bir şey istemeyin diye. Galiba ona aşık oldum ama o bana aşık mı bilmiyorum tamam sürekli beni koruyor ama diğer stajyerlere de aynı davranıyor. İşe sırf onu görmek için gidiyorum. İsmi bile bana çok karizmatik geliyor adı yıldırım.
Sizce ona açılmalımıyım yoksa içimde mi yaşamalıyım. Çünkü eğer beni reddederse bir daha o şirkette çalışamam onun yüzüne bakamam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer