Aynı iş yerinde çalıştığım çocuğa galiba aşık oldum, sizce açılsam mı?

Hoşlandığım çocukla aynı iş yerinde çalışıyoruz. O mühendis ben stajyer olarak çalışıyorum. Yaşı çok genç olmasına rağmen (26) şirkette çok sözü geçiyor. Müdürler bile ona laf edemiyor. Patronla arası çok iyi ama yalaka olduğundan değil işine sahip çıktığından dolayı. iş yerindeki stajyerleri asla üst kademedekilere ezdirmiyor. Özellikle beni sürekli koruyor mesela geçtiğimiz salı günü üstlerimizden bir kadın benden çay istedi diye o kadına demediğini bırakmadı bir daha bu kızdan asla işi dışında bir şey istemeyin diye. Galiba ona aşık oldum ama o bana aşık mı bilmiyorum tamam sürekli beni koruyor ama diğer stajyerlere de aynı davranıyor. İşe sırf onu görmek için gidiyorum. İsmi bile bana çok karizmatik geliyor adı yıldırım.

Sizce ona açılmalımıyım yoksa içimde mi yaşamalıyım. Çünkü eğer beni reddederse bir daha o şirkette çalışamam onun yüzüne bakamam

Aynı iş yerinde çalıştığım çocuğa galiba aşık oldum, sizce açılsam mı?
Cevapla