Ona hoşlandığımı itiraf ettim, aynı iş yerinde çalışıyoruz? Reddedilmiş miyim?

Aynı iş yerinde çalışıyoruz. Spor salonunda antrenörüz ikimizde. Bir karışık tatsız olaylar tartışmalar olmuştu ortak arkadaşlarla alakalı vs. bizim bununla aramız bir iyi bir kötü sürekli. Ama hep biliyordu ki benim ona ilgim vardı hissettiriyordum o kadar atışsakta. Dün kahve içtik dedi ki gözlerimin içine bakıp doğruyu söyle sen benden hoşlanıyor musun? Böyle sorunca hayır diyemedim. Evet uzun zamandır dedim. Hayatımda ilk kez bi erkeğe aşk itirafında bulunmuş oldum. Üstelik aynı iş yeri vs sıkıntılı durum yani. Çok güzel kızsın ama laf olsun diye değil harbiden çok güzel kızsın ama şu an ilişkiye hazır değilim ama arkadaş kalalım bi bakalım neler olucak zamana bırakalım belki durumlar değişcek bilemem dedi. Sizce reddetme mi bu? Hayatımda ilk kez reddeildim galiba. Bundan sonra ne yapmalıyım? Yarın işte nasıl davranmalıyım çok paniğim şuanda. Nasıl davranmalıyım 🥲🥲
Ona hoşlandığımı itiraf ettim, aynı iş yerinde çalışıyoruz? Reddedilmiş miyim?
Cevapla