Pazarcı bir çocuğa aşık oldum? bana akıl verin ne yapayım?

Pazarda çalışan bir çocuğa aşık oldum. O bana olmadı herkese olduğu gibi davrandı ama ben çok kötüyüm. napayım sizce? her hafta gidip konuşmaya mı çalışayım nasıl olacak kı? numaramı mı versem o zamanda ne kadar basit bir kız diyecek... adını dahi bilmiyorum hem bilsem facebookunu falan nasıl bulcam sadece isimle. lütfen yardımcı olun bana nasıl irtibata geçebilirim onunla ne yapayım?
Pazarcı bir çocuğa aşık oldum? bana akıl verin ne yapayım?
Cevapla