Uzun yazdım ama yorumunuza çok ihtiyacım var, sizce kim haklı?

Merhaba, benim 3 aylık bir ilişkim vardı. Daha yeni bitti. Sizinde fikirlerinizi merak ediyorum. Babası ölmüş, annesi yalnız yaşayan bir kadın. İlk başlarda annemle yaşar mısın diye sordu. Kabul etmeyince tamam benim annemin düzeni var zaten dedi. Sonrasında sürekli sıkıntılar oldu. İş kuracaktı, araba almıştı. Alkollü yakalanıp, ehliyetini yakalattı. İş kaldı. Sonra bulunduğum şehre geleceğini söyledi. 3 ay geçti. En son beni çağırmaya başladı. İlk başlarda geleceğini söylüyordu. Görüşmeden ilerletmek istemiyordum. En son annesi evden çıkmak zorunda kaldı. Bana annem önceliğim ona bir ev almak istiyorum dedi. Annesine ev alacak birikimi var. Tek güvendiğim birikim. Ama annesine ev alırsa beraber oturmak zorunda kalıyoruz. Bize ayrı tutacak maddiyat yok. Ailemin başka bir evi var. Orada kalacağımızı söyledi annem. Fakat ben nasıl söyleyeceğim, sevgilimin annesi bizim evimizde oturacak, bizde sizinkinde diye. Evimiz varsa orada oturamayız, ayıp. Babamda emekli bir insan. Kira destek oluyor. Sonra ben ev meselesini açtım diye benden ayrıldı. Benimle açık açık baştan bunları konuşmadı. Yavaş yavaş söyledi. Baştan söylese ben zaten onunla olmazdım. Sizce kim haklı?

Uzun yazdım ama yorumunuza çok ihtiyacım var, sizce kim haklı?
Cevapla