Eski ilişkimi unutamıyorum, bana hissettirdikleri çok güzeldi. Çok özlüyorum, ne yapmalıyım?

barismamiz imkansız gibi bir şey ve zaten bi daha eskisi gibi de olamayız ama o zamanlar bana hissettirdikleri o kadar güzeldi ki sürekli eski anları konuşmaları düşünüp o hissi tekrar yaşamak istiyorum keşke rüyamda baştan baştan yaşasam diyorum çok özlüyorum nasıl geçecek

Eski ilişkimi unutamıyorum, bana hissettirdikleri çok güzeldi. Çok özlüyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla