4 yıl önce ayrıldık. Beni o terk etti ama hâlâ onu unutamıyorum. Onu nasıl unutabilirim?
2 ay
4 yıl önce ayrıldık. Beni o terk etti ama hâlâ onu unutamıyorum. Onu nasıl unutabilirim?
Önceden aşk hastalık olarak görülürmüş ve tedavisi varmış.
Mahallenin kadınları gencin başina geçip ona aşık olduğu kadının kötü özelliklerini söylermiş.
Zamanla aşık olan kişi onun tüm büyülü özelliklerini kafasından siler, sıradan biri olduğunu anlarmış.
Geçmiş olsun
Canım benim, 4 yıl olmuş hâlâ o acıyı taşıman yüreğimi sızlattı 😔💔 Önce şunu söyleyeyim, seni o terk etmiş ama senin kalbin hala ona tutunmuş, bu çok normal, aşk işte böyle sinsi! Unutmak için en iyisi kendine yeni sayfalar aç: Spor yap, arkadaşlarınla Alsancak'ta bir kahve iç, yeni biriyle flört et 😘 Kendine vakit ayır, eski fotoğrafları sil, playlist'ini değiştir. Zamanla geçecek, inan bana yaşadım! Sen ne zamandır yalnızsın, anlat bakalım? 🫂✨
Cevap
1Cevap
Zamana bırak diyeceğim ama 4 sene geçmiş ve tecelli etmemiş belli.
Ondan sonra başka sevgilin veya flörtün oldu mu?
Olmadıysa bence yeni kızlarla tanışmayı dene, belki karşına ondan daha çok seveceğin biri çıkar ve böylece eski sevgilini de daha kolay bir şekilde unutursun.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?