Özetle; Erkekler ampul gibidir hızlı yanar, hızlı soğur. Kadınlarsa kalorifer gibidir geç ısınır geç soğurmuş : ) siz ne düşünüyorsunuz bu konuyla ilgili¿

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg
Özetle; Erkekler ampul gibidir hızlı yanar, hızlı soğur. Kadınlarsa kalorifer gibidir geç ısınır geç soğurmuş : ) siz ne düşünüyorsunuz bu konuyla ilgili¿

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Biraz doğru bir tabir olmuş mantıklı bir yaklaşım..
evet ama kadınlar soğumuyor bence
Hayır katılmıyorum.. bir ampul var başımız da umarım yakında kurtuluruz.. ama bunun dışında.. her insanın karakteri farklıdır..
Güzel benzetme. Erkekleri hızlı giden ata da benzetebiliriz🤣istisna erkekler vardir alınmasın onlar tabi
😃hızlı giden at da iyiymiş bak
Bence erkekler için araba farı çok daha uygun olurdu
Daha önce hiç duymamıştım 😄 ampul gibiler deyince ilk ampul kafalık geldi aklıma
😀😀 haahha
Bu şekilde bir genelleme yapmak doğru olmaz. Ampul tipi kadınlar, kalorifer tipi erkekler de çok çok fqzladır çünkü.
Neden ampul oluyorum ben :D
😄 öyle diyoolaar benim günahısım yok
Kırılgan ve duygusal erkekler olabilir tabii ki inanıyorum biz kadınlar gibi onların da kalbi vardır
Artık genlerimizde kaydırma var. Genelleme yapmak istemiyorum 😂
Bu Kaşar olanlar için geçerli degildir.
Bende cabuk isinir, erken sogurum
Mümkündür tabi de bu durumda erkekleri yakan biz mi oluyoruz 😄
Şimdiki kızlar fener gibi yanıp sönüyor elden ele hem de
Banane ben çiçek olucam
tamam sen hep çiçek ol, ama susma : )
Doğru
Bu ne ya sfsfta hayır
Kim demişse doğru sjs
çok daha hızlı ısınan kadınlar tanıdım
Evet katılıyorum
Kadın değilim ama kaloriferim o nolcek?
Bilemedim 😄
😃😃
Hiçte öyle değil bebişim
Aaa nidenn
Ben tam tersiyim bi kerem 👏👏
Ben de hızlı soğuyorum
güzel benzetme
Çok saçma olmuş ama hee deyip geçicwm
Çok haklı ben kaloriferim jdndjsnd
Evet doğru fizyolojik olarakta bu böyle
katılıyorum
Kesinlikle doğru kadınlar çok sexs
Kısmen
Aynen öyle
Doğru