Evliliğe giden ilişkimi bitirdim ama canım çok yanıyor. Ne tavsiye edersiniz?

Merhabalar. 2.5 yıla yakın bir zamandır olan ilişkimde yeni bir döneme girmiş ve evlilik kararı almıştık. Erkek arkadaşım birkaç gün önce bir konuda kalbimi kırdı ve doğal olarak gönlümü almasını istedim. Kendisi gönlümü almadığı gibi şu an için tatilde olduğu için tatilimi mahvetmene izin vemeyeceğini ve tatilde olduğu süre boyunca benimle konuşmak istemediğini söyledi. Ben sadece gönlümü almasını istemiştim. Trip atan ve gününü ona zehir eden biri olmadığım halde bunu bana yaptı. Rahatsız olduğum bir konuyu kendisine her açtığımda tepkisi huzurumu bozuyorsun şeklinde oldu. Ben de saygısızlığı kabul etmeyeceğimi ve kendisini sildiği söyledim. Saygısızlığı ciddi anlamda kabul edemiyorum. Ayrılık kararımın arkasındayım. Pişman olmasını dahi istemiyorum. Saygı olmayan yerde sevgi de yoktur bunun bilincinde biri olarak sadece canım yanıyor ve bu süreci en az üzüntü ve hasarla geçirmek adına ne yapabilirim öğrenmek istiyorum. Herkese teşekkürler.

Evliliğe giden ilişkimi bitirdim ama canım çok yanıyor. Ne tavsiye edersiniz?
Cevapla