Yumurta tavuğun gelebilecek en son noktasına gelmeyene kadar kılını bile kıpırdatmayan, aşırı üşengeç bir insan ile sevgili olmak mantıklı mı?
#reda
#reda


Benim için bir ilişki her iki tarafın da uyumlu olduğu bir denge üzerine kurulması gerekiyor Ancak, sürekli işleri son dakikaya bırakan biriyle ilişki yürütmek benim için zor olur. Böyle bir insan sorumluluk sahibi olmaz. Bu durumda, ortak bir anlayış ve açık açık konuşarak söylerim. Üşengeç bir insan ile ilişkinin sağlıklı ilerlemesine engel olabileceğini düşünüyorum.
Ben olmam. Birinin tetiklemesi lazım. Kişisel disiplinim var ama zaman zaman üşengeçliğim tutarsa birinin tetiklemesi lazım. Üşengeç kişiyle yaşayamam.
Soru detayı tam olarak hiç eksiksiz beni anlatmış o yüzden olurum yani ben de öyleyim birlikte son anlara koşarız 😂
Allah yardım etsin😃
Birazcık öyle biri olabilirim 👉👈
Cevap
31Cevap
Bende genel olarak öyleyim önemsiz işleri hep sallarım 😂
Benide son dk. ya bırakıyorsa o iş biter
Olurdum sanırım
Olurum neden olmayayım. son dakikaya bırakıp yapabiliyorsa :D
Dimi oda bir yetenek jdjdjjd
İllaki 😀
O görevi tamamlaması gereken süre dolmadan önce tamamliyorsa sorumluluk sahibi biridir. Ne zaman yaptığının ne önemi var? Hic yapmasa sıkıntı ama sonuçta yapıyor..
Usengec bir insanla sevgili olacagimi zannetmiyorum. Son dakikaya birakmasinin mantikli bir aciklamasi varsa, ornegin stres altinda daha basarili performans gosteriyorsa anlarim. Kimisi oyle cunku.
İşlerini hep son dakikaya bırakan insan çoğunlukla da çuvallayan insandır. Sevgili de olunmaz, beraber bir işe de girişilmez.
Hallederiz, o iş bende, rahat ol, diyorsa kaçarım. %98.87 halletmez, o işi de zaten hemen unutur, son dakika bana patlar.
Aşırısı varsa sıkıntı tabi. Bu durum sosyal hayatını, iş hayatına etki ediyorsa problem var demektir.
Olunur ama yontulur. Ben yontarım. Benim gibi erkenci ve garantici bir sevgilisi varsa, kendisi ya bana benzeyecek ya da benden daha iyi olacak. 😁
Ben biraz tezcanlı olduğum için böyle insanlarla zorlanıyorum
nikah masasında seni de bırakmasın son dakikada erfretrea
En uyuz olduğum şey. Ben yapabilirim ama onun yapmasına izin yok
Bir yerden sonra çok kargaşa çıkaracaktır, sağlıklı bir ilişki olacağını düşünmüyorum
Yok hayır ya bende öyle olduğum için bizden bir halt olmaz. 😂
son dakikaya bıraktığı halde hallediyorsa sorun yok
Olabilir ama hayatımızın akışına engel oluyorsa sıkıntı
Eskiden olsa belki derdim ama artık her şeye tahammülsüzüm.
Olmam. Birinin son dk ya birakmamasi gerekiyor en azindan 😅
Genel karakteri sorumsuz olur böyle tiplerin
Seviyorsam, aşkımdan deliriyorsam o adamın üşengeçliğinde bile gizlenmiş bilgeliği farkederim ben 😃
O beni de son dakikaya bırakır bu nedenle kabul etmem
işlerini sona birakacak kadar zamanimiz olmazsa o kisi ile olmayiz tabi
Her ne olursa olsun. Bazen de öyle birine ayak uydurup anı yaşamakta güzel oluyor. Denendi.
Miyminti insan sevmiyorum
Bilemiyorum gerçekten bilemiyorum
Ev nefret ettiğim şeylerden biridir..
Son dakikaya bıraksa da üstesinden geliyorsa olurum
Hiç sevmediğim insan tipidir
Ne tesadüf benim de öyle.. 😅
Olamam muhtemelen ben planlı yaşamayı severim
Iyyyy öyle bir kişinin kendine hayrı olmaz.
Çok zorlar bu durum beni olmazdım.
Olmam benim sevgilim dakik biri olmalı
Oğlak burcu olarak asla
Asla, yallah hadi tembel teneke
benim gibi plnalı biri için imkansız
çok hoşuma gitmez bu durum
dehb olabiliyo insanlarda😔
Sevgili gerek yok fb iyidir
Hayır olamam hasta eder beni
Biraz zor olur ama tek etken bu olmaz
Olurum ben de öyleyim çünkü
seversem hiç bir ssorun yok
Olamam, bir noktada kesin kavga ederiz.
O kişi benim 😂
Bende öyleyim ne yapacağız biz bu halimizle kdkdkkd
Olurum
Olurum
Olamam.
Simir bozucu olur ya
Bir süre sonra sıkar
Olmam!
Çok zor
Olamam
Seversem sorun yok
hAYIR
Hağır
İyi biriyse evet
O kişi benim
Bilmem belki
Olmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?