Ne demek erkekler doğuramaz! Kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz modernleşin bir update gelsin artik.

Bu adam doğurabiliyorsa oda doğurmalı😡

Ne demek erkekler doğuramaz! Kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz modernleşin bir update gelsin artik.

Bu adam doğurabiliyorsa oda doğurmalı😡

O adamın aslında orijinali kadın yani erkek doğurmuyor yine. Kadın lezbiyenlikten trans olmuş erkek olmuş. Ama yakında tüpte bebekler olacak geni meni oynanmış o da paran varsa ve ne kadar etik ve sağlıklı tartışılır.
Rahim duruyor trans adamda penise çevirmemişler vajinasını.
Düşüncesiz adam. İlla sen mi taşıyacaksın o yükü 😪 Ben karım yorulmasın diye gider başkasını hamile bırakırım. O kadar düşünürüm onun rahatını 😇
Bir de İnternete iyi gelse keşke 😂 3 soruya cevap vermem 17 dakika sürmüş 😂 bağlantı gidip geliyor. Evden çıkıp 10 metre öteye gidiyorum 4.5 G çekiyor. Eve girince bazen H bazen E çekiyor. Bazen hiç çekmiyor 😂😂
Cevap
15Cevap
Yav tamam ben şimdi sükûnetle bekliyorum da nerden çıkacak çocuk 5 sezaryen az kalır ben kocam bi düzine doğursun isterim
Erkeğin çok doğuranı makbuldür
🤣🤣 Püü size
Varken de bişeye yaramıyor gerçiii😂
bence evlenmeden önce konuşmanız lazımdı şimdiki kocalar çok nazlı
çocuk doğdukta sonra anne kadar ilgilense bile yeterli...
En iyisini yapmışsın bu devirde doğurmayan erkekleri evinizde beslemeyin kizlarr
Haklı isyan destekliyorum 👍 sezaryen gayet mantıklı geliyor çatır çatır doğursunlar 😂 bir değişiklik olsun hayatımızda bığhtıh yaaa 😂
erkeklerde olmaz mümkün değil yapsa ypasa kadınlar yapar
Ne demek doğurmicam tabiki doğurması gerek bi erkek olarak
Doğuran erkekleri daha çok görmek istiyoruz hagshwhsga diyormuş
önceden konuşmalıydın, şimdi hamile kal demek olmaz
Kaynanan haklı
😀
Onu boşa ben doğururum bebişim
Beştaş hazır bak
Kapalıçarşı'da
Geçen Arkadaşa aldık 5000 us dolar
İstemiyorsan almayız yani 🤣
Var var no problem
Yok tektaştı ona bıraktım Bunu yeni alicaz sana
Eski de kalan birine
Yok bekarım şu an merak etme 😎
Taliplerimi bekliyorum 🤪
Beştaş istemiyosun yani 🤣
Onlar hazır zaten
Sen hazır diil gibisin ama
Yok yaşını bilmiyorum
Bence bu durumda çocuk haklı gibi sanki doğmayarak
İlk doğum yapan erkek bu
Senin mi yoktu bebiş
Dalga geçme ya gerçekten mi
Kim sordu ev birimi sordu
Kocanı erkeklere meze mi edeceksin loooğğğ
Haydaaaaaaa karı erkek çıktı
Doğum sonrası kiloları vermek zor ama
Her adam bir olmaz işte
Çatlaklar ne olcak peki
Çalışıp masrafları karşılarsa ben doğururum ama emzirmem baştan söyleyim
Herşeyi de erkek yapsın siz tv karşısında göbek kaşıyın 🤣🤣
🤣 🤣 Yolda yuvarlanarak gitmek için yakıttan tasarruf
Sabrın sonu selamettir ya da seladır 🤣
Kaynanadan önce 🤣🤣
Tabi kocan sen haklı olmazsıb 😀
Ayol kız ayıp 😀
değil erkek işi mi doğum yapmak sende
He he kesin ondan
Bence de artık kocalar da doğursun bize ne yaaa
İyi yaptın aferin sana
kessinlike haklısın aşkoo 💖💖💖
kesinlikle cok iyi yapmışsın😘😘😘
Bebeği nerden cikaracaz
hadi ordan bizi
S i k t i n i z bizi planda hazir
Periler degil şeytan dolaşıyor
Aklıma deniz atının erkeğinin doğurması geldi.
İşsizsin galiba
Belli 😂😂😂😂
Ne saçma ya
Sen haklısn tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?