Hiçbir erkeğin beni hak etmediğini düşünüyorum. Bana layık değilsiniz üzgünüm beyler?

Keşke biraz çirkin mal bir sey olsaydım da erkeklerin beni hak ettiğini düşünseydim ama maalesefffffff. Siz ne düşünüyorsunuz? (şaka düşünceniz umrumda değil soru olsun diye sordum ahhaha)
Hiçbir erkeğin beni hak etmediğini düşünüyorum. Bana layık değilsiniz üzgünüm beyler?
Cevapla