Hiçbir erkeğin beni hak ettiğini düşünmüyorum. Erkekler neden böyle?

Yani valla bir yazıyor 2 gün yazmıyor. Ben öyle şeylere gelemem. İlgiyi severim ayrıca çok bunalmaya da gelemem. Kısacası ben onlara fazla iyiyim. Harbi niye böyleler. Bir ortası yok

Hiçbir erkeğin beni hak ettiğini düşünmüyorum. Erkekler neden böyle?
Cevapla