Tanışalı neredeyse 20 gün oldu ve baya yakınlaştık ama acele etmeyelim diyor. Ne yapmam gerek?

Samimiden kastina göre değişir aslinda dediğim gibi ben öyle bir durumdayım ki ne yapacağımı yaptıklarım sonucunda ne olacağını hic bilmiyorum acele oluyo sadece onu diyorum.
Bu ne demek sizce?
Tanışalı neredeyse 20 gün oldu ve baya yakınlaştık ama acele etmeyelim diyor. Ne yapmam gerek?
Cevapla