Hoşlandığım erkeğe buluşalım mı bir gün dedim olur dedi ama tarih belirlemedik. Aradan da zaman geçti şimdi ben mi aramalıyım?

Açıkçası benden hoşlandığını sanmadığım birisi ama ben hoşlanıyorum ondan. Bir gün görüşelim mi dedim ona, o da olur dedi ve güleryüzle cevap verdi. Şimdi birkaç gün de geçti, onu benim mi aramam gerekir yoksa görüşmek istese o arar mıydı? Nezaketen mi olur dedi acaba?
Hoşlandığım erkeğe buluşalım mı bir gün dedim olur dedi ama tarih belirlemedik. Aradan da zaman geçti şimdi ben mi aramalıyım?
Cevapla