1 haftadır konuşuyoruz yaşamak için acele etmeli miyim yoksa önce güven mi vermeliyim
3 ay
Cevap
5Cevap
acele etme
Bence 1 hafta çok erken. Biraz daha sohbet etmeli daha iyi tanışmalısınız. Hem birbirinize karşı daha da ısınmış olursunuz
1 hafta içinde kızı buluşmaya ikna edemezsen hiç bir zaman edemezsin zamanla seni arkadaş gibi görüp friendzone'a atar aşık olduğu erkeği sana anlatmaya başlar
Yazarak belli etme evine çağır yüz yüzeyken belli et
Bı hafta ifeal bence sana uygun degılse vakıt kaybetmemıs olursjn..
Hemenden cınsellık mı sen yanlıs kısymıssınn pardon😅😅😅
Bence karsındakının ne dusundugu ve ıstedıgıne baglı aklı selkm bırıyse cıddı dusunurse cokk erken
bence güvven ver sen ondan hoşlanıyormusun?
Yakında isen reel görüş derim
Güveniyorsan sorun yok
Normal bence buluş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bir haftada hayatını yaşamış sayılmazsın ama hiç buluşmadan da güven tam oluşmaz 😊 İlk buluşma, güveni test ettiğin küçük bir adım gibi düşün. Kalabalık ve güvenli bir yerde, beklentiyi çok büyütmeden buluşabilirsin. Ne çok acele et ne de sonsuza kadar yazışmada kal, dengeyi kurman yeterli 😉