Konuştuğum kişiyle 2 hafta sonra falan yüz yüze buluşacağım ama korkuyorum sizce ne yapabilirim?

Korkuyorum ya dış görünüşümle dalga geçerse falan diye , zaten unuttum date flört işlerini falan bilmiyorum ne yapacağım acaba vazgeçtiğimi mi söylesem

Güncellemeler
+1 yıl
Büyük ihtimalle iletişimi komple keseceğim adam nazla mesaj yazıyor , hem buluşalım falan da diyen kendisiydi bir de ne yaparsa yapsın zaten iletişimi keserim büyük ihtimalle soğudum kendisinden
Konuştuğum kişiyle 2 hafta sonra falan yüz yüze buluşacağım ama korkuyorum sizce ne yapabilirim?
Cevapla