Eski sevgilimle arada konuşuyoruz sevgili olmak istesin diye bunu yazmak istiyorum doğru mu?

Sevgili olalım diyorsan varım yoksan yeni birisi ile tanışacağım bana iyi davranırsa birlikte bile olabilirim yazmayı düşünüyorum abartmadım değil mi ya da sadece tanışacağım ama bu sefer seninle konuşamam mantıklı mı?
Eski sevgilimle arada konuşuyoruz sevgili olmak istesin diye bunu yazmak istiyorum doğru mu?
Cevapla