Eski sevgilime yazmak istiyorum ama biriyle konuştuğunu duydum yazsam mı?

Eski sevgilim bikaç ay önce konuştum kısa olmuştu. Arkadaşlardan 1 yıldır bi kızla flört gibi olduğunu duydum. Ve ayrılmışlar. O kızın whatsappta çevrimiçi olmasını kıskanıyormuş. Akrep zaten. 1 yıldır görüşmemişler bence sevmiyor onu. Yazsam mı?

Eski sevgilime yazmak istiyorum ama biriyle konuştuğunu duydum yazsam mı?
Cevapla