Kendimi benden kötü kızlara yanına layık görüyorum. Sizce bu neden böyle?

Kendimi iyi çok güzel kızların yanında çok hayal edemiyorum. O yüzden kötülerle konuşuyorum. Onlarda egolu oluyor. Sizce nerde hata yapıyorum?
Kendimi benden kötü kızlara yanına layık görüyorum. Sizce bu neden böyle?
Cevapla