Herkes bana "çıtı pıtı kız" diyor. Kötü mü algılamalıyım?

1.63 boya 44 kiloyum.
Zayıfım ama çelimsiz değilim, fiziğim övülür
30-35 yaş üstü herkesin ağzında çıtı pıtı söylemi, kötü mü algılayayım anlamadım
Herkes bana "çıtı pıtı kız" diyor. Kötü mü algılamalıyım?
Cevapla