1.63 boya 44 kiloyum.
Zayıfım ama çelimsiz değilim, fiziğim övülür
30-35 yaş üstü herkesin ağzında çıtı pıtı söylemi, kötü mü algılayayım anlamadım
Zayıfım ama çelimsiz değilim, fiziğim övülür
30-35 yaş üstü herkesin ağzında çıtı pıtı söylemi, kötü mü algılayayım anlamadım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
44 kilo çok az insan elinden tutmaya korkar kemiklerin kırılacak diye
Jsjsjsjsj o kadar da değilim
Hayır iyi bir şey. Çıtı pıtı hanım hanımcık kız işte 😂
Tam tersi size iltifat ediyorlar. Bence bir hanımefendiye en çok yakışan fiziksel görüntüdür.
Ya onlar yokluktan çıtı pıtı diyor , bakma sen onlara , yoksa bilinç altları hep atlarla dolu
şu an kendini merak ettirdin be güzellik ama güzel şey kötü değil yani
Hayır çok iyi, iltifat ediyorlar
iiii çıtır çıtır demiyolar hehehe
Övelim
Ufak tefek diyor kötü değil bence
Kötü değil.
Fazla zayifsin
Zayıfsın demek ki
Her zayıf olana da denmez ki
Sinirlerim bozulmaya başladı
Cep boy diyorlar