Kızlara abazaların davrandığı gibi davranmadığım için kötü insan mı oluyorum?

Onları onaylamıyorum fikrimi söylüyorum yavşamıyorum

Kızlara abazaların davrandığı gibi davranmadığım için kötü insan mı oluyorum?
Cevapla