Ben mi çok enayiyim? Yoksa kızlar artık cidden kötü insanlar mı oldu?

Bir kaç gün önce telegramdann bir kızla tanıştım. Kızla biraz konuştuktan sonra samimi olmaya başladık. Bu kız bana 18 yaşında erkek arkadaşı tarafından tecavüze uğradığını, babasının şu an hapiste olduğunu falan söyledi. Konustuktan bı kaç gün sonra falan ben buna atanirsam senide yanıma alıp universite falan okuturum. Sende ayakları üzerinde duran bir kadın olursun hemde saygıdeger bir isin olur falan diyordum. Parası falan yokmuş hacizlik durumlar falan varmış. Yazları Antalya'ya çalışmaya geliyordu bende ona biraz yardımcı olabilmek için her istediğini yapmaya çalışıyordum. Allah var hiç biseyi kendi istemedi ben içimden geldiği için yaptım. Otobus bileti aldım para yolladım yemek vs. Animasyon ekibinde çalışıyor sabah girip akşam 11 gibi falan çıkıyor hiç konusamiyorduk. Bir gün akşamı bana seninle uyumak istiyorum dedi. Bende istiyordum açıkçası böyle ortalama bir otelde bir gün hem havuza gireriz hem uyuruz diye oda kiraladım sonra bu animasyonda çalıştığı günlerde çok yoğun oluyormuş bende konusamamaktan biraz dert yanmak istedim çok kısa cevaplar verdim vs. Hemen kestirip attı ve hiç yazmadı. Otele de hiç gitmedik. Bugun de hiç tanımadığım bir erkekle fotoğraf atmışlar. Arkadaslar ben nerde hataliyim?
Ben mi çok enayiyim? Yoksa kızlar artık cidden kötü insanlar mı oldu?
Cevapla