Sizce bu onun karakteri mi, yoksa ben mi izin verdim böyle olmasına?

Sevgilim sürekli aşağılamaya çalışıyor. Kendisi yakışıklı ve iyi bir kariyeri var. Ancak bazen çok garip davranıyor. Bana mı böyle yapıyor yoksa hayatına başkası girse yine böyle olur mu bilmiyorum. Zaten henüz ilişki başındayız ve ayrılmaya karar verdim
Sizce bu onun karakteri mi, yoksa ben mi izin verdim böyle olmasına?
Cevapla