Konuşurken böyle şeyler yazdı yaklaşık 10 aydır beraberiz ben ara ara iltifatlar ve güzel şeyler yazıyorum özledim gibi şeyler de bana yazdığı bu ve benim kafamda iyi ya da kötü büssürü düşünce sardı. Kendime kalırsa yandım o yüzden dışardaki insanların görüşüne önem vererek soruyorum belki tecrübesi olan vardır öneri ya da ne olduğunu söyler ya da bir erkek, erkek aklıyla düşünerek bana tavsiye öneri verir lütfen ciddi cevap verir misiniz dalga felan geçmeden :)?
Böyle bir şeyler yazdı bana iyi mi kötü mü bilmiyorum?
Yani dediği şeyler benimde gözümü korkuttu ve bussuru şüpheye soktu belli etmesemde bugün bir ona karşı soguklugum var bunu yazdığından beri dün akşam konusmustuk boyle
uzatmış işte sürekli olarak sevgini haketmiyorum , altını kurcalama cart curt laf etmiş. Empati yap biraz. Kendinden emin olan bir insan neden böyle şeyler söyleyip karşındakinin kafasını karıştırsın ki? yani şu durumda kesinlikle ortada bir b0klar olduğu açık. ve basit şeyler olduğunu da düşünmüyorum. Daha ciddi bir şeyler var ki demek ki ön hazırlık olarak yavaş yavaş alıştıra alıştıra gidiyor.
Kendiside krndisine güveni olmadığını ve daha öncede alttan alta bir şeyler söylediği oldu ya da yanımdayken sürekli bir şeyler deyip şakasına söylüyorum takılma ya da seviyoruz yalanı nabalim bulan kişi çok büyük sevaba giriyo valla Allah razı olsun deyip gülüyor anladığım kadarıyla yavaş yavaş soğumak yerine direk kacmalisin diyorsun özellikle oda bir erkek sende erkek oldugun için dikkate alicam dediğini bir insani en iyi hem cinsi anlar 🙃
aynen öyle. Bir erkeği en iyi olarak yine bir erkek anlar. bunu kesinlikle iyi öğrenmişsin. Ben de zaten bu yüzden diyorum sana , genel olarak hemcinsimi tanıdığım için bu şekilde konuşmaların sonunun nereye gittiğini de biliyorum. Çevremden şahit oldum. Bazıları çünkü yediği b0kları direkt söyleyemiyor. Alıştırmak istiyor ki deprem etkisi yaratmasın diye. Ve beni doğru anlamışsın , soğumak için çabalama. direkt KAÇ. bunu objektif olarak söylüyorum. Ki devam edersen de ileride söylediklerimin çıktığını göreceksin. Artık nasıl bi nane yemiş bilemem o kadarını müneccim değilim fakat dediğimi dinlersen en azından daha fazla üzülmezsin.
Belki rahatsız edicidir bilmiyorum benim içimde sevgi patlaması olduğu için böyleyim kendimi tutamıyorum yazıyorum iyi bir şey olarak düşündüğüm için dedim iyi bir şey zaten diye yanıt verdi ama iyi mi kötü mü bilmiyorum
Kafamda kötü ve gizemli bir şey olduğundan dolayı hatta gizliden aldatılma bile olduğundan bile şüphe olmaya başladı onu dediğinden beri ondan önce emindim ama bilmiyor sabret derken güzel bir şey olcagi için mi diyorsun yoksa her şey olabilir hazırlıklı ol iyi ya da kötü olarak mı diyorsun
Orası öyle de dışarıdan ne gözüküyor diye merak ettim yani ne olarak gözüktüğünü bilmiyorum kötü bir şey mi iyi bir şey mi bana ucu dokuncak mı yapmamam mı gerekiyor diye 🤷🏼♀️ senden başka cevap veren de olmadı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
burnuma fena bi koku geldi normal değil bu kadar uzatıp aynı şeyleri söylemesi :D ilerleyen süreçte fena itiraflar gelmezse bir b0k bilmiyorum
Ne gibi yani uzatmadı ama boş ver kurcalama yazdı
Yani dediği şeyler benimde gözümü korkuttu ve bussuru şüpheye soktu belli etmesemde bugün bir ona karşı soguklugum var bunu yazdığından beri dün akşam konusmustuk boyle
uzatmış işte sürekli olarak sevgini haketmiyorum , altını kurcalama cart curt laf etmiş. Empati yap biraz. Kendinden emin olan bir insan neden böyle şeyler söyleyip karşındakinin kafasını karıştırsın ki? yani şu durumda kesinlikle ortada bir b0klar olduğu açık. ve basit şeyler olduğunu da düşünmüyorum. Daha ciddi bir şeyler var ki demek ki ön hazırlık olarak yavaş yavaş alıştıra alıştıra gidiyor.
Kendiside krndisine güveni olmadığını ve daha öncede alttan alta bir şeyler söylediği oldu ya da yanımdayken sürekli bir şeyler deyip şakasına söylüyorum takılma ya da seviyoruz yalanı nabalim bulan kişi çok büyük sevaba giriyo valla Allah razı olsun deyip gülüyor anladığım kadarıyla yavaş yavaş soğumak yerine direk kacmalisin diyorsun özellikle oda bir erkek sende erkek oldugun için dikkate alicam dediğini bir insani en iyi hem cinsi anlar 🙃
aynen öyle. Bir erkeği en iyi olarak yine bir erkek anlar. bunu kesinlikle iyi öğrenmişsin. Ben de zaten bu yüzden diyorum sana , genel olarak hemcinsimi tanıdığım için bu şekilde konuşmaların sonunun nereye gittiğini de biliyorum. Çevremden şahit oldum. Bazıları çünkü yediği b0kları direkt söyleyemiyor. Alıştırmak istiyor ki deprem etkisi yaratmasın diye. Ve beni doğru anlamışsın , soğumak için çabalama. direkt KAÇ. bunu objektif olarak söylüyorum. Ki devam edersen de ileride söylediklerimin çıktığını göreceksin. Artık nasıl bi nane yemiş bilemem o kadarını müneccim değilim fakat dediğimi dinlersen en azından daha fazla üzülmezsin.
Eğer gerçekten öyleyse Allah bildiği gibi yapsın ben bir şey diyemem yaşatan yasar 🙃 teşekür ederim
rica ederim efenim iyi geceler
Iyi iyi b
İçime şüphe düşürdü ama
Sabırlı ol bekle de gör ne olcam
Olcak *
Belki rahatsız edicidir bilmiyorum benim içimde sevgi patlaması olduğu için böyleyim kendimi tutamıyorum yazıyorum iyi bir şey olarak düşündüğüm için dedim iyi bir şey zaten diye yanıt verdi ama iyi mi kötü mü bilmiyorum
Ne olabilir ki işte onu merak ettiğimden sordum ne gözüküyor
Sabret sa ur :)
Kafamda kötü ve gizemli bir şey olduğundan dolayı hatta gizliden aldatılma bile olduğundan bile şüphe olmaya başladı onu dediğinden beri ondan önce emindim ama bilmiyor sabret derken güzel bir şey olcagi için mi diyorsun yoksa her şey olabilir hazırlıklı ol iyi ya da kötü olarak mı diyorsun
Bilmiyorum*
Zaman sana ne olacağını gösterecek boş kuruntulsra girme
Orası öyle de dışarıdan ne gözüküyor diye merak ettim yani ne olarak gözüktüğünü bilmiyorum kötü bir şey mi iyi bir şey mi bana ucu dokuncak mı yapmamam mı gerekiyor diye 🤷🏼♀️ senden başka cevap veren de olmadı
Sonda sorguladigimda boş ver kurcalama yazması kafamı daha çok karıştırdı zaten
Milletin aklı belalti