Böyle bir şeyler yazdı bana iyi mi kötü mü bilmiyorum?

Konuşurken böyle şeyler yazdı yaklaşık 10 aydır beraberiz ben ara ara iltifatlar ve güzel şeyler yazıyorum özledim gibi şeyler de bana yazdığı bu ve benim kafamda iyi ya da kötü büssürü düşünce sardı. Kendime kalırsa yandım o yüzden dışardaki insanların görüşüne önem vererek soruyorum belki tecrübesi olan vardır öneri ya da ne olduğunu söyler ya da bir erkek, erkek aklıyla düşünerek bana tavsiye öneri verir lütfen ciddi cevap verir misiniz dalga felan geçmeden :)?
Böyle bir şeyler yazdı bana iyi mi kötü mü bilmiyorum?
Böyle bir şeyler yazdı bana iyi mi kötü mü bilmiyorum?
Böyle bir şeyler yazdı bana iyi mi kötü mü bilmiyorum?
Böyle bir şeyler yazdı bana iyi mi kötü mü bilmiyorum?
Cevapla