Ayrılık sonrası yeni bir ilişki için sizce ne kadar süre geçmesi lazım?

Şahsen ayrılık sonrası başkası ile sohbet etmek bile bazen yanlış olabiliyor çünkü ilk unutma aşaması olmalı ya. Kimseyi yara bandı durumuna sokmak hiç hoş değil.

Acını yaşa lakin sessiz sakin kimseyi bu duruma alet etmeden.

Ben şu an insanları anlamıyorum ayrılmadan yeni yeni sevgililer yapıyorlar şaka gibi.

Herkesin kaderi gönlü gibi olsa inşallah güzel bir yaşantısı olur diyelim 😄

🥺
🥺
Ayrılık sonrası yeni bir ilişki için sizce ne kadar süre geçmesi lazım?
Cevapla