Ayrılık sonrası yeni ilişkiye başlamak için ne kadar zaman geçmesi gerekli?

1 yıllık ilişkim 2 ay önce bitti çok sevdiğim hatta aşık olduğum birisiydi kötü ayrıldım çok zorluk çektim severek ayrılmak zorunda kaldım psikolojik olarak hiç iyi değildim çok üzülüyordum arkadaşlarım da artık unutmam için yeni insanlar tanımamı istediler yeni bir ilişki olmasa bile beni seven birisiyle flört etme en azından deneme falan 1 hafta önce yeni birisiyle tanıştım asla ilişki kafasında değilim sadece kendime bi şans verip konuşuyorum ama ne zaman çocukla konuşsam üzgün hissediyorum bi yandan da değer verilmiş hissediyorum çünkü çok değer veriyor ilgileniyor vs vs arkadaşlarım da çok seviniyor çocukluk bi sıkıntı yok hatta daha önce konuştuğum beğendiğim birisiydi ama ne bileyim ya suçlu hissediyorum 2-3 defa buluştuk tüm gün çok eğleniyorum ama gece ne zaman eve gelsem duvarlar üstüme üstüme geliyor çok özlüyorum özlüyorum bitirsem mi konuşmayı diyorum ama bi yandan da bana iyi geliyor tekrar değerli hissetmeye başladım onunlayken arkadaşlarımda çok hızlı davrandığımı ve onu unutmam gerektiğini söylüyorlar sizce ne yapmalıyım?

Ayrılık sonrası yeni ilişkiye başlamak için ne kadar zaman geçmesi gerekli?
Cevapla