Gelen teklifleri değerlendirmeli mi yoksa biraz beklemeli mi?
Bekleyelim de neyi? O yüzden değerlendirmek en mantıklısı
Bekleyelim de neyi? O yüzden değerlendirmek en mantıklısı
Ayrılık şekline bağlı. Kavga dövüş ayrılıklarda insan karşı cinsi görmek bile istemeyebiliyor 😂 uzunca bir süre öyle olur sonra başlar.
Ama ilişki bitmeden aralarında her şeyi bitiren kişiler birkaç hafta sonra başlarsa şaşırmam 😂
Genel olarak belli bir vakti yok. Kişinin canı ne zaman isterse o zaman diyeyim 😂
Bencede öyle kahyam ne zaman karar verirse😎🥳🥳
Tabi canım. Kimisi ölen eşinin yerini kırk gün olmadan doldurur. Canları çok istiyor demek 😂😂
O başka bu başka🤔 40 yıl ile 4 ay veya 4 yıl bir değil😂
Ben bulduğum ilk zengin karıyla başlardım. Bundan sonra mantık birlikteliği yaparım ben 😂
Buldunda mantığı arıyon😂😂
İstesem sürüsüne bereket 😪 ben istemiyorum. 💵 🤑 🤤
ahahahha tabi tabii 😂😂
Kız arkadaşımdan ayrılalı 3 sene oldu. 3 senedir hala kendimi yeni bir ilişkiye hazır hissetmiyorum. 😃
Bu durum kişiden kişiye değişir. İnsan kendini hazır hissediyorsa, yeni bir ilişkiye başlayabilir. Bunun bir standartı yok. 🤷🏻
Bilimsel araştırmalar ilişki süresinin yarısı kadar sürede unutulduğu sonucuna varmıştır. Tabi sevgi düzeyi/alışkanlık/bağımlılık/toksik bireyler/travmalar derken kişiye bağlı bir durum. Etkisi kalmadığını hiasettiğin anda fırsatları değerlendir.
Cevap
15Cevap
Ayrıldığın kişinin etkisinden tamamen çıktığın zaman başlayabilirsin.
Benim için ne zaman aşık olursam
Bunun bir süresi yok ne zaman hazır hissederse kişi o zaman zamanı gelmiş demektir. Ben genelde bir süre kafa dinlerim 🙃
Dinledim bir gün yeter jdjsjsu
Hahaa sevgilinden mi ayrıldın 🤣
öyle biri mi vardi😄
hahah ne bileyim onu sen bileceksin :D dinlendim bir gün yeter deyince :D
onu ben bilmem ben kendimi biliyorum😉 geri gelmeyen tek şey zaman ve en kıymetlisi. Kıymeti olmayan birine zamanını heba etmek aptallik.
onu derken öyle biri olup olmadığından kastediyordum :D herhangi bir kişiden değil. Zaman konusunda da katılıyorum sana ;)))
benim icin herhangi biri jdjdkdjd
tamam anladık unutmuşsun senin için ifade etmiyormuş :P ilk on deyişinde anlamıştık zaten :P
hahahahah anliyosun madem on kere niye soruyosun😜
ben A diyorum sen B :P artık ne kadar odaklandıysan B'ye :P
dolaylı yoldan anlattım ondan anlamadık gibi oldu jsjsjjsj ben odaklanmam odaklanılırım falan filan cart curt dhjdjdjjdudjd
dolaylı değil dolambaçlı diyelim biz ona, hatta epey bir dolambaçlı :P hahaha egoya bak :o
Gerçeklere ne zamandır ego diyoruz🙄
Çok olmadı ya 3-5 milenyumdur :D
Ben daha gencim o kadarını bilemicem 🤪🤣🤣🤣
Toplumsal hafıza diye bir şey var :P ne kadar çok şey bilmiyorsun :o
Evet bilmediğim çok şey var gereksiz bilgi tutmuyorum çünkü 🤪😉 Bana laf yetiştirmek istediğine emin misin jsjdjsjdj
gereksiz olsa ne zamandır böyle diye sormazdın :P gerekmiş ki sormuşsun :D
ahashhshahs hep bi cevap bul hep bi hazır cevaplılık hep bi bilmişlik yap 😂🤣🤣
hahaha huyum kurusun bana laf yetiştirmek istediğine emin misin :P
Değilim, az geri adım atayımda kazandın say sevin falan dedim kahretsin çok iyiyim yaaa🤪🤣🤣
hahaha kıyamam sen benle yarışıyor muydun :o keşke önce söyleseydin bunu :D bende normal normal konuşuyorum :D
jdasjdjasdjsjdjas ama bu çok iyiydi 🤣🤣🤣
Hemen, geçmişle yaşanmaz. Çok kardeşim bi düşünce gibi ama bir o kadar da mantıklı. Aşk acısı çekilir mi lsşdfkd. Nassın bu arada?
İyiyim, sen de iyisindir umarım ama kardeşim bir düşünce değil
y*vşakça yazıcaktım. Ne bilim bazıları eski manitanın arkasından ciyak ciyak ağlanması gerektiğini savunuyo. Ben de iyyim tşkler
hahaha : ))) o kaybettiklerini düşünenlerin işi, ben kaybetmem onlar kaybeder.
Kesinlikle. Benden iyisini mi bulcak? Ay dötüm
jshjshdhsmdjdsfjds
İçimizde ne zaman bitirdiysek, o zaman..
Mesela 10 gün..
Eğer ilk seferse biraz zaman ister
İkinci sefer ise o kadar çok istemez ama gelen teklifleri geri çevirmek te olmaz.
bunun zamanı. her insana göre değişir... kendini ne zaman iyi ve hazır hissedersen o süre senin için ideal süre demek
ertesı gun hemen baskasıyla cıkacaksın zaten emek etmıssın okadar vaktını tuketmıs sonra ayrılmıssın daha fazla vakıt kaybetmenın anlamı yok
Kesinlikle.
genelde boyle yorumlarıma tepkı gelır ya da yorumum sıkayet edılır ılk defa destek aldım :)
Mantıklı her fikri destekliyorum. 1 gün üzül geç o kadar. Abartmaya gerek yok
aynen olan oldu aylarca uzulsende degısen bısey yok her gun gunes bızım ıcın doguyor
YenibBirini buldunmu devam et hayatına en güzeli bu.
Neden ayrıldığına göre değişir. Birde sen kendini hazır hissediyor musun
En fazla 3 gün sürer hazır olmam
Çokmuş jsjhsjhsjsjsj
Azaltmak lazım aslında
bencede maksimum 15 dk jdndndjd
Evet deneyeceğim 😂😂
jdjdjdjdjdjd
Onunla barışmayı sağlaman sana yazmasını ilgili olmasını sağlaman çok kolay
Beni hak etmeyen kimse için neden çaba sarfedeyim? Hak edecek birileri varken
Detaylı anlatırım ama buraya pek girmiyorum, instagramın varsa ver ordan napcağını detaylıca anlatırım. Merak etme fake hesap versende olur.
Senin tavsiyene ihtiyacım olduğunu nereden çıkardın? Kendi engin bilgilerini kendine sakla
Bu sana bağlı ki benim 1.5 yıl sürdü değişken bir şey geçirdiğiniz zaman alışkanlıklar senin çabuk atlatman :)
En fazla 2 gün yavrum
katılıyorum
Canın nasıl istiyosa öyle yap bence erken geç farketmiyo nasıl olsa istiyosun elbette çıkıcaksın
Benim için en az bi kaç ay geçer veya kendimi hazır hissetmeme bağlı çünkü hayat devam ediyor
Ayrılığın ani mi uzun süreçte mi geliştiğine ve ilişkinin süresine bağlı
ertesi gün hemen
Gerçekten içinde bir şey kalmadığına inanana dek.
Ayrıldığın kişiyi ne kadar sevdiğine bağlı bence o
Beklenmeli acele etmemek gerek
Benim iki yıl oldu. Kendimi hazır hissediyorum.
Unutmanla alakalı. Unutmuşsan yenisi de olur
Degerlendir
Öyle hemen yara tazeyken olmaz iyleşince başlanr
24 saat
Onu unutana kadar
Kişiye göre değişir
1sene bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?