AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
94Cevap
En acil şekilde boşanman gerek. Adam hiç düzelmemiş ki!
Kendine ve o çocuğa yazık etmişsin.
Senin durumun çok iyi bence ne dertler var bi bilsen
Bir insan neyse odur asla değişmez değiştiremezsin bunun defalarca kanaatine varmış biriyim
Asla değişmeyecek istediği kadar söz versin
Boşanmak kolay boşandıktan sonra çocukla ne yapabilirsin onu iyi düşünmen gerekir
Kocan seni sevseydi böyle olmazdı onun o kadar konuşmana rağmen değişeceğini söylüyor ve değişmiyor Bu çok yanlış bir şey yaptığı hataları görmezden mi geleceksin dünyaya bir defa geliyoruz ve onda da mutsuz olmayı mutsuz bir hayat yaşamayı seçiyoruz
Neden bu durumları göz göre göre bebek yaptın ablacığım
İsteyerek olmadı
Ya duruna çok üzüldüm burada bu halde ne karar alırsan sen haklısın tüm kararlarina saygı duyması lazım haklı olan sensin çünkü konuşmak istersen yazabilirsin
Ya çözmek çaba göstermiyor ben iyi olalım diye alttan alıyorum çabalıyorum sonra değişmeyince patlıyorum 10 aylık çocuğuma gece gündüz tek bakıyorum
Ya seni o kadar iyi anlıyorum ki elimden bir şey gelmiyor işte
Evlilikten soğudum resmen
Yazsana
Kendime bağlamaya çalışıyorum sevişmek için bile ortam ayarladım fotoğraf attım sen gel eve sarhoş bide kardeşini getir uyu olucak iş mi
Boşa uğraşıyorsun bosa
Neden ama seviyorum seni diyor
Sem böyle devam et
Boşa dedin
Niye
Boşuna uğraşma dedin ya
Evet öyle dedim
Kendini uzersin
iyi kardeşine git rahatlatsın seni dememiş. zor hayatın
Zaten kadın olarak ben seninle sevişmek istiyorum diyorum sen kardeşini getiriyorsun diyince ben kardeşini istemiyor oluyorum
inadına ver kardeşine sende. ams senin istediğin gibi çıkmazsa boşa vrmiş olursun
çok açsın. açıkta yolda görsen neredeyse üzerine oturacaksın. acil çözüm lazım sana. yoksa kadınlığını unutursun.
Siz karı koca olmayı unutmuşsunuz sizin bol bol sevismeniz lazım ha sevişmek de ihtiyaç için değil boşalma için değil duygusal baginizin kuvvetlenmesi için
Ona bile vakti yokki geldiğinde ya çoçuk uyanık oluyor ya da o yorgun ya da evde değil dışarda oluyor izni olmadığı ve gece geç saatlerde eve geldiği için o düzenimiz bile yok bugün ben çok istemiştim söyledim de hazırlık yaptım erkek kardeşini getirmiş kendisi sarhoş bayıldı yatıyor
İste dediğim gibi seks olmazsa olmaz o olmuyor o yüzden de kopmalar oluyor üzücü bir durum
Annemlerde öyleydi oda senin çok hazırlık yapıp beklerdi öyle öyle boş kala kala zamanla dahada soğuduktan sonra ayrıldılar işte
Neden ya onlardan güzel bi evliliğimiz varken ya da evlenmek için o kadar çabalamışken bu mutlsuzluk çok saçma
Gerçekten saçma sapan şeyler
Yani biz mutluyduk evlenmek için çok çabaladık eşyalarımızı aldık evladımız var bunaldım olması çok gereksiz
Başka kadın olduğunu düşünmüyorum ama psikolojik sıkıntısı vardir
Benzese var psikolojik olarak
O yüzden ona farklı yaklasmak lazım
Nasıl işte
Oncelikle onun sorunu ney bunu öğrenmek lazım en büyük sorunu
Sorunu iş sıkıntısı yani uykusunda bile sürekli işten arıyorlar düzeni yok yaşantısı yok dükkan idaresi zor problem bu
O zaman buna biraz sorumsuzluk olmasi lazım bu kendini çok kaptırmış
Evdemi bugun çalışıyor mu ne is yapiyorlar is yerinde
Bende bitirdim pişman degilim yine olsa yine yaparıö duzrnimr evime kıyamadıgım icin ben yılım heba oldu demem o ki ev duzen kendi hayatından degerli degil evli olup yanliz ölmek var.
Yaa:( ablacım tek çaren boşanmak kesinlikle daha fazla kalma kendine zarar veriyorsun kendini yıpratıyorsun... Böyle şeyler okuyunca git gide evlilikten soğuyorum ya..
Böyle biri değişmez, kendine saygın varsa boşanmalısın.
O içkiden kurtulmadigi sürece hayır gelmez kesinlikle biraktir
Ümitsizliğe kapılma. Yapan Allah’tır. Bir darlık gelir, az sonra geçip gider. Sen sabırlı olmaya bak. Belâdan kaçma. Sabırlı ol, ufak tefek sıkıntılar temel kâideler arasındadır.
Yani zor bir karar ama öyle görünüyor ki evli kalsanda ayrılsanda tek başına bir çocuk büyüteceksin. Değişirmi bilmiyorum ama değişmesini beklerken seninde ömründen gidecek.
Boşa gitsinnn ölüp gidicez kimsenin nazını niyazını çekmeye gelmedik dünyaya
Kaç sene onunlaymışsın böyle olacak kişi hiç mi belli etmedi evlenmeden önce
nisanliyken atacsktin. icen icer ve birakmaz.
Sen haklısın, çocuk çok büyümeden boşan. Her yolu demişsin, artık boşanmaktan başka çare kalmamış.
Kaç yıllık evlisiniz. Sizin son belli de ne diyelim
1.5 yıl oldu oğlum 10 aylık
Ozel olacak ama o adam sana dokunmuyor bile belli.
Baştan kendini belli ermiş. Cocuk yapmasaydın keşke yaşlar ne
25 yaşındayız dokunmuyor değil ama ilgisiz bence
Ilgisizlik zaten zirve.
Şaşırdım dokunmasına.
Aldatma yok belli ki ama senin adam evliliği kaldıramamis sorumluluk sahibi degil
Bende kaldıramadığım düşünüyorum
Bu kadar ilgisiz olursa senin de aklın karışır birisini bulursun. Düzelmesi zor
Seni fizik olarak beğenmiyor mu
Beğeniyor gayet de güzelim sorun o değil 4 yıldır bi tekeli işletiyor izni yok bence hayattan vazgeçmiş
Alkol bağımlısı olmuş gibi
Baştan kendini belli etmisde görmemişsin. Güzel karısını insan boş bırakır mı oda ayrı slaklik. Kendine izin yaratsin
Her konuda fırlama bize gelince tırt bide diyordu ben sana her koşulda zaman ayrırım
Alkol bağımlısı olduğunu nasıl anlarız
Atıp tutuyor desene:) ilişki teklifi de senden geliyordur Eminim
Sürekli içiyor belli ki haftada kax gün içiyor
Bence 2 günde bir bira her hafta ya da 2-3 günde viski
Karışıklı o
Daha ne olsun.
Alkol işi sıkıntı..
Alkol almasına rağmen cinsel hayatınızın iyi olmasına da şaşırdım genelde isteksiz olur.. Kadın çabalar
Bazen isteksiz de olabiliyor bu alkolden mi kaynaklı
Alkol etkiler tabi. Alkol sehveti artırır bazen ama genel olarak kendini kontrol etmesini zorlaştırır.
Haftada kaç kere yapıyorsunuz
Aimdi yorumları okudum da esin sana foto atıyor sen kardeşinle geliyorsun şaka gibi :)
Dimi belgede sırf kardeşin gelmek istedi diye ona hayır diyemedim demek
Nasıl resim attiysan ilgisini çekmemiş demek mi
Demek ki
Hayata bir defa geliyorsun asla böyle insanlara katlanmayın sizden değerlisi yok
zor oldukca ama yasantındanda vazgecemıyorsan kendıne arkadas bulman lazımkı hem kadınlıgını yasa hemde hayata tutun
Çocuk konusu evlilik konusu çok önemli
40 yaşındayım evlenmedim sadece bu aralar evlilik düşünüyorum. Zor süreçler umarım kocan aklını başına alır
Sevmek yetmez ki aşk lazım ilgi zaman her şey sadece bir imza ile olmaz ama çocuk varsa sıkıntı ayrılmak
haklısın valla neden çekicen hayata bir kere geliyosun
Boşanmayı seçenek olarak değerlendiriyor isen bir şeyler bitmiştir.
Alkolik alirken aklin neredeydi
Neden peki bir avukata git cokmu kötü anlaşmazlık var ortada yardıma ihtiyacın olursa yaz bana
Ne kadar ertelersen o kadar zor olur bence bu kararı vermen gerek boşanmalısın
Aile terapisti veya psikoloğa gitmeniz de fayda var
Bana kalırsa boşan çünkü o ortamda yetişen çocuğunda psikolojisini yerle bir edersiniz.
Bu adama bu kadar sabretmen yaziktir onun umrunda bile degil ustelikte baba olmuş ayipp
Kocana, sen erkeklerden mi hoşlanıyordun, neden evlendin benimle? diye sor.
İyice düşün boşanınca sende boşluğa düşebilirsin hesabını iyi yap
İlgi görmüyorsan boşan ne kendini ne de çocuğunu böyle ilgisiz birinin yanında tutma
Bu kadar kısa zamanda nasıl değişti acaba?
Ortam sanırım tekel dükkanı var ortam değiştirdi bence 4 yıldır dükkanı işlettiriyor
Hmm tamam zaten belli
Yani orada insanları gördükçe değişti bence
Boşan
Vut tekmeyi kicina
Boşan sende boşan anlarsın boşanınca ne yapacağını
Senaristler bunu beğendi. 😄
aldat ve boşan daha rahat boşanırsın
Bebegi kaynanana ver sende cluplara git
Cocuk olmasa kesin boşan derim de
Evlilik böyle bişey işte
bosan ugrasma bununla
kesinlikle boşanmalısın.
Karar senin seviyorsan iyi düşün
Eşin kaç yasında? Sanırım gözünü sen açmış pek gezip tozmamış genc toy bi erkek
Geçmiş olsun, eşiniz ne iş yapıyor
Bosanmanin vakti gelmis de geciyor bile
Baya uzun yazmışsın umarim düzelir
Bu adam değişmez.
Sevgililik başka, aynı evde yaşamak başka
Gece çalışıyor diyosun yıllardır ne çalışması
Cocuk icin düzelmek zorundasınız
Sen yönetemiyorsun erkeğini
Aile terapilerine katılın
Erkekler lanett iyi ki lezbiyenim
Evlilik çok boktan
Kendimi yorma o adamla olmaz ayrıl bence üzüldüm adına yaşın kaç bu arada
25
İnşallah düzelir istersen gizliden çıkayim istek atabilir misin
Ne çok boktanı yanlış kişiyle evlenmişsin seninle ilgilenen eve vakit ayıran düşünceli biriyle evlensen böyle olmazdı
Kesinlikle boşan seni manipüle ediyor
Kendi ayakların üzerinde durabilirsen boşa gitsin
konuşalımmı seninle...===>
Olur
yzzz ozaman bnaa
Xperden yazamadım
Böyle biri evli kalınmaz
Düşünsene karın seni evde bekliyor sen sarhoş oluyorsun ya da haber vermiyor arkadaşlarına içiyorsun ben ilgi göstersin isterken sana ilgi yetmiyor diyebiliyor
Boşan