Bu aşk mı bilmiyorum ama bu sefer unuttuğum dedikten sonra tekrar bu şeyi yaşadım ve sonra dışarı çıkıp hıçkıra hıçkıra ağladım
artık kimseye anlatmıyorum içime atıyorum çünkü bir faydası olmayacak
Bu aşk mı bilmiyorum ama bu sefer unuttuğum dedikten sonra tekrar bu şeyi yaşadım ve sonra dışarı çıkıp hıçkıra hıçkıra ağladım
artık kimseye anlatmıyorum içime atıyorum çünkü bir faydası olmayacak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
İkinizde ruhsek ve enerjisel olarak birbirnize hala bağlısınız ilk adımı ikinizden biri atarsa ciddi bir ilişki yaşayabilirsiniz ( bizzat kendim yaşadım )
Hiç sanmıyorum beni görmüyor bile
Bir insan bir yere bakıyorsa merak ettiği bir şey vardır ama eğer ki bakmıyorsa daha çok merak ettiği bir şey vardır emin ol gurur yapıyor bizzat yaşadığım için diyorum bunları
Sürekli telefonuna bakıyor ya sevgilisi varsa? Zaten beni sevse takipten çıkmazdı
Arada bana baktığını gördüm lama normal bir bakış ve gözü kaymıştır sadece
Eğer gerçekten seviyorsan bir yolunu bulur sevgili olup olmadığını öprenirsin ayrıca takipten cıkarması bir şey değiştirmez ben engel yemiştim sonra biraz caba gösterdim ve sonrasında 1 yıl süren bir ilişkimiz olmustu
Sürekli telefonuna bakıyor ona her baktığımda ve biriyle mesajlaşıyor gibi duruyor telefonun içine gömülüyor ona bakamıyorum artık her baktığımda içimde bir acı oluyor bazen bakamadığım için okula gelmiş mi diye cam dan bakıyorum ve onu görünce mutlu oluyorum sonra yoluma geri dönüyorum
Sizin isminiz ne kaö yasındasınız ve hangi okula gidiyorsunuz aynı durumu yasıyorumda exim falan cıkmayın sonra
Ayrıca sunu diyim seni kıskandırmak ve üzmek istiyor belli ki seviyorsan cabala ciddiyim yoksa sonra cok üzülürsün
Benim hiç sevgilim olmadı ilk defa birini bu kadar seviyorum
Daha önce ona yazdım biraz konuştuk ama takipten çıktı 1 ay sonra falan , ve takipçi sayısı gittikçe azaldı sevgilisi olabilir mi diye bu yüzden düşündüm sonra çok ağladım ve üzülmeye devam ediyorum ama okulun bitmesine az kaldı ve ben hâlâ o okulda olacağım ama o olmayacak
Ha anladım o zaman şunu diyim gidin konusun zaten cok bir şey kaybetmezsiniz ama eğer ki konusmazsanız ömrünüz boyunca keske konussaydım diyeceksiniz
Sınavda yan yana oturduk bana baktığını hissettim ama bakamadım o bakmadığı sırada ona baktım kalbim o kadar hızlı attı ki hiç konuşmasak bile yanımda oturduğu için mutlu oldım
Yav tamam canım benim bak diyorum ki git konus konusss
Konuşsam kibarca reddeder arkadaş bile değiliz
Aynı şeyleri ben de yaşadım
Sonra ne oldu?
Aynı duygular devam ediyor. İçimdeki kor alevlenmek için bahane arıyor
Çok yoruldum kendime zarar versem ne olur diye bir düşünce bile aklımdan geçti ama tabiki böyle bir şeyi asla yapamam sadece düşünce
İşte bu yaşadığımız şeyin tam karşılığı çaresizlik.
şu an bile ağlıyorum bazen keşke daha soğukkanlı biri olsaydım diyorum
Özelden yazar mısın bana. Bir şey soracağım
Bu aşk
Hâla arzu duyuyorsun
Onun arkasında gölge gibi kalıyorum beni görmüyor bile