Bu hissi yasayanlar oldu mu? hiç bir gün gelecek ve bunu hisedeceğimi düşünmemiştim?

Göğüsümün ortasında bir boşluk var gibi yanlızlık mı hasret mi ne karışık bir hiss birisini özlüyorum neşem eksik belki de kendimi gerçek kişiliğimi geri istiyorum kendimi baskıladığımı ve bu yüzden hayatımın güzel anlarını kaçırdığımı hisediyorum istesemde bir yenilik yaratamıyorum korkuyorum çok tuhaf bir eksiklik hissi yaşıyorum

Ne hissidir bu anlamdıramıyorum buhran mı acaba

Bu hissi yasayanlar oldu mu? hiç bir gün gelecek ve bunu hisedeceğimi düşünmemiştim?
Cevapla