Göğüsümün ortasında bir boşluk var gibi yanlızlık mı hasret mi ne karışık bir hiss birisini özlüyorum neşem eksik belki de kendimi gerçek kişiliğimi geri istiyorum kendimi baskıladığımı ve bu yüzden hayatımın güzel anlarını kaçırdığımı hisediyorum istesemde bir yenilik yaratamıyorum korkuyorum çok tuhaf bir eksiklik hissi yaşıyorum
Ne hissidir bu anlamdıramıyorum buhran mı acaba
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Sen buyuyorsun olgun lasiyorduk sadce namaz kılmak iyi gelir Kur'an okumak ta
Buyuyorum diye mi şimdi bu ben şöyle düşünüyordum aslında (son 2 3 gündür aklıma geliyor hep)
Hem büyüdüğüm için hem de eski travmalar falan yüzünden herhalde hepsi birleşince böyle oluyor
Evt tecrubelerinde büyük rolü var tabiki ibadetlerini aksatma ruhun huzura kavuşur elbet 😉
Dinden baya uzağım ben o da etkiliyordur muhtemelen
Yaa çok yazık hemen dini araştırmaya başla dinle iç içe olmak sana istemediğin kadar mucizeleri getirir asla pişman olmazsın her insanda tevhid inancı vardır
Bir zaman o da olur umarım
İnşallah erteleme araştırma ya başla yotubede de videolar var Fatih citlak izle Nihat Hatipoğlu da olabilir bazı kanallarda a 7 de dini programlar var onları izle. icin rahat layacak namazda kıl huzur bulucaksin İslam'a uymamak ilerde çok pişmanlıga yol. aciyor
Çocukluğumdan hiç uğraşmadım yani böyle daha rahat sadece yaratıcıya olan inancımı kaybetmek istemiyorum
Dinle alakam hiç olmadı yani neredeyse
Seni anlıyorum tatlım ama hayatta kendini özunu sadece namaz kılarak anlayabiliyorsun
Kendini seven insanların çoğu namaz kilanlardir namaz seni her konuda iyileştirir
Kur'an okumayı da öğren önerim baş örtüsü
İnsana huzur ve rahatlık veriyor kötü insanlar senden uzak duruyor hastalıklardan korunuyorsun örtunmek te. cok güzel bir korunma yöntemi
Düşüncene saygı duyuyorum
Ben Müslüman değilim bu şeyler için de erken bana göre
Hıristiyanmisin Allah'a inancın yokmu
Dini inancım yok sadece
Her insanın biraz dine ihtiyacı vardır
Olabilir
Hangi sehirde yasadigina gore tavsiye verebilirim
Bolu merak ettim ne tavsiye vereceksin
Terapiye gitmen lazim yalnizhissetmiyosun yalnizsin cevrende arkadaslarin olmadigi icin sıkılıyosun ama ondan da öte cevrende kimse yokken kendini sevmeyi öğrenmen lazim bunlar zaman ister bolu hakknda bilgim yok halk kurslarini onercektm oralarda varsa gidebilirsin
Evet baya yalnızım
1 Seans gittim geçen sene de gitmiştim o olmadı tekrar denemek istiyorum her şey o kadar üstüsteki kendim bile anlamlandıramıyorum
Terapiye gitmen en iyi yol olur
Gidiyorum zaten
Nasil geciyor
1 seans gittim
Eskisinden daha kötüyüm
Saçma sapan düşünceler geliyor
1 seansla mi olacagini saniyosun belki aylar alıcak sabretmen lazim belki 1 yildan fazla bile surecek sen hemen duzelmeyivbekliyosun olmaz oyle
Hayır 1 seansla tabiki olmayacak demek istediğim şu an evden dışarıya çıkmaya bile korkmam rahatsız edici düşünceler engelliyor beni
İyileşmeyi çok istiyorum aslında ve korkularımdan kurtulmayı umarım daha iyi olurum
Zaman istiyor ben de kotu durumdayim hayat b0k gibi ama umudum var bakalim
Senin için de iyi olur her şey umarım
Sag ol kuzum
ara ara bende de oluyor hatta şu sıra var
Herkestemi var acaba bu
oluyıduur bence
Sen kaç yaşındasın belki de yaşla alakalıdır
25
O zaman yaşla alakalı değil bende 19
aynen
Yazdıklarını iyi oku bulursun
Hayır ben emin olmak istediğimden sordum hangi duygu bu emin değilim 5 duyguyu aynı anda yaşayamam sonuçta
Ayrılık mi yasadin
Hayır hiç sevgilim olmadı benim
Yalnızlık bunalımı yaşıyorsun
Peki sosyalleşmede sorun yaşayan biri bunu nasıl çözer
Sorununun üzerine giderek
Neden sorun yaşıyor bu kişi önce ona bakmak lazım
Elim ayağım titriyor o anda bikaçgün önce terapiye gittim bakalım nasıl olacak ilerleme falan olacak mı
Ordan çıktığım andan beri böyle tuhaf hisleryaşıyorum
Herhangi bir ilaç kullanıyormusun peki
Cevrende yakın olan ortamlarda da aynı etki mi olusuyor
Hayır o da bunu sordu ne ilaç kullanıyorum ne de bir kaza, ayrılık vs yaşadım son zamanlarda
Tek kullandığım ilaç kansızlık için birde grip oldum 1 hafta falan önce o kadar yani
Hicbirsey yaşamadın ama boyle bir psikolojiye mi girdin
Evden dışarı çıkamıyorum şu an çıkasım da yok aslındakendimi baya saldım yani
Neden çıkamiyorsun aileden dolayı mı kendin istemediğin icjn mi
Yani son zamanlarda olmadı 3 sene önce üstüste birkaçşey olmuştu
Ailemle alakası yok kendimle alakalı
Belki o aklına geliyorsa onun etkisi de olabilir
Sosyal fobi diyelim ya da özgüvensizlik rahat olamıyorum dışarıda özellikle üniversitede
Herneyse biran önce çözmek istiyorum
Muhtemelen iyice dolmussun peki terapistle içindekileri rahatça konuşamıyor musun
1 Seans gittim daha rahat olamıyorum zaten kimseye karşı
Zamanla alışırsın ilk seferse biraz zaman geçince dokulursun zaten ki sen içinde baya şey biriktirmişsin onun dolmuslugundan geçmişte yaşanmışlıklar dan dolayı bu şekildesin muhtemelen
Muhtemelen
Bu 2. Aslında ilk gittiğim berbattı
şu an bu duygular saçma sapan anlamlandıramadığım şeyler var ama daha önemlisi üni derslere gidemiyorum
Biraz kendini cesaretlendirmen gerekiyor kimse senden üstün değil ve sen kimseden aşağıda veya eksik değilsin kendine güven ilk adimi at ki sonrası gelsin
Seni dinleyip yönlendirecek bir terapiste ihtiyacın var içini rahatça anlatıp dokebilecegin bir sırdas kendine arkadaş gorebilecegin birine ihtiyacın var hiç yok mu çevrende yakın gördüğün samimi olduğun bir arkadasin
Geçmişte ne yaşadın nasıl birşeyler yaşadın bilmiyorum ama her zaman şunu düşün senden daha kötü şeyler yaşayanlar kötü durumda olanlarda var bunu düşün ve şükrederek cesaretlen kendine guven
Teşekkür ederim öyle biri var mı bilemiyorum aslında
Cesaretlenmem gerekiyor biraz haklısın bu konuda
Rica ederim Bilmiyorum çevreni en iyi sen tanıyorsun evet cesaretlenmen gerekiyor
Yaş kaç bu arada
19
Bölümün nedir
Yani mahallede olur lisede olur ya da kuzenin olur ya da en önemlisi annen ablan veya kardeşin olur hiç yok mu seninle dertlesip konuşacak kimse
Var tabide beni anladıklarını düşünmüyorum bu yüzden terapiye başladım zaten kimseye içimi dökemiyorum ben
Çünkü bana özel ve insanlar bunu öğrenmemeli öğrendiğinde bana karşı kullanıyorlar
Bilgisayar mühendisliği okuyorum ama sevmiyorum sanırım bu bölümü
Anlıyorum sende o zaman seni tanimayan bir sırdas bulacaksın peki neden sevmiyorsun bölümü istemeyerek mi gittin
Yani hiç değilse doktor olmaktan iyidir diye girmiştim birde yenilik için çağa ayak uydurmak diyelim
Bence sevmemenin sebebi yaşadığın durumdan dolayı seni anlayacak birinin olmamasından kaynaklı belkide seveceksin
Olabilir bide derslerde peşimden gelen sürekli rahatsız eden erkekler ve umursamaz beni ezmeye çalışan kızlar yüzünden rahatsız oluyorum aslında derslere bu şey yüzünden gidemiyorum korkunç geliyor yaşça benden 4 yaş büyüklerdi bu sene kaldım bunlarda 2 yaş falan büyük aynı yaşta olanlar da var ama aynı şeyleri yaşamamak için kaçıyorum biraz aptalca ama napim yani böyle hisediyorum
Bence yanlış düşünüyorsun umursamamaya çalış sen kendine derslerine odaklanirsan görmezden gelirsen üstesinden gelirsin ilgilenme umursama
Keşke yapabilsem ilkokuldan beri hep dışlandım ben böyle
Yapabilirsin bence sadece kendine güven
Bunalmışsın
:( ölmüşüm yani enerji olarak
Neden bu kadar karamsarsın
Bilemiyorum ki
Güçlü olmalıyız anlatmak istersen dinlerim dertleşelim biraz
Neyi anlatacağımı bir bilsem aslında
Yazacaktım da gizlisin takip edebilirsin
Hiç konuşasım da yok yanlış anlama gerçekten yani