Bende hep böyle bir his var sizce bir gün gerçek olur mu?

28 yaşındayım b*k gibi bir hayatım var ancak içimde hep bir his sanki Amerika’da bir hayatım olacak orada sessiz sakin çekirdek aile kurup yaşayacağım gibi ama böyle bir şey hayal kadar uzak yani 3 defa greencada başvurudum çıkmadı çıksaydı da Amerika hayali gerçekleşse bile o aile kurmuşum da orada yaşıyormuşum hayali gerçek olamaz
Bende hep böyle bir his var sizce bir gün gerçek olur mu?
Cevapla